یک خاطره شیرین #یک خبر خوش

Posted on at


از وقتی که به افغانستان امدم همیشه فکر میکردم چطور میشود دریک دفتری کار کرد و موفق بود ولی فضای امنی هم برای من داشته باشد تا که من با  فیلم انکس آشنا شدم مقاله های زیادی هم نوشتم تا یک روز با یه خبر خیلی خوشحال شدم خبر این بود که فرانسیسکو درباره ی من بلاگ نوشته  است شاید فرانسیسکو را نشناسید  فرانسیسکو رئیس فیلم انکس در نیویورک است .صلا قابل باور نیست و هیچ خودم نمیدانستم چنین فعالیتی را انجام دادم این باعث شد که من علاقه به کارم و Film Annex  بیشتر از قبل بشود و احساس خوبی داشته باشم اصلا فکرش  را نمیکردم که با کار کردن انقدر خوشحال باشم و در یک فضای امن و صمیمی بتوانم کار کنم.ولی دلیل بلاگ نوشتن اش این بود که من همیشه در افغانستان تاپ بودم در بین همه پسرها ودخترها و از انجایی که جامعه ما زن در آن رنگ چندانی ندارد و کم رنگ است براش جالب بوده که چطور یک دختر میتواند تاپ باشد در یک همچین جامعه ای. از فرانسیسکو سپاس گذارم


باعث شد تا من Film Annex  را به خانواده ام معرفی کنم تا عضوی از فیلم انکس شوند و حالا ما یک Web TV راه اندازی کردیم و خیلی همه از این کار خوشحال هستیم .



در حال حاضر هر انسانی یا بهتر بگم هر جوانی دوست داره یک فضایی شخصی برای خودش داشته باشد تا بتواند از این طریق  افکارش رو بنویسد ،هر چی که در ذهن اش است از همه احساس و موضوعات جامعه اش مثلا از تنهای چون بیشتر ادم ها احساس تنهایی میکنند به سختی میشه یه آدم یه آدم دیگه را درک کند بنا براین احتیاج به تخلیه شدن از درونش داره. خوشبختانه این زمینه را Film Annex برای همه  فراهم کرده و توسط رویا محبوب که خود شخصا خیلی دوسش دارم به افغانستان آورده شده حالا ما میتونیم از این فرصت استفاده کنیم.



فیلم انکس یه فضایی نا محدود در اختیار ما میگذارد فکر کنم کسایی که نمیدانستند  با خواندن این جمله لبخند  بر روی لبهاشان نقش بسته باشد و شاید هم خیلی خوشحال باشند که همچین کاری رو میتوانند انجام  بکن و میتونن که خودشونو تخلیه کنن. حالا میخوام تفاوت فیلم انکس رو با دیگر شبکه های اجتماعی توضیح بدم.از انجایی که  همه ای ما به گونه ی علاقه خاص به فیسبوک داریم و انگار زندگی ما در  فیسبوک خلاصه میشود  و یا بدون فیسبوک نمیتوانیم  نفس بکشیم و اگه هم احیاناً یه وقتی نتوانستیم به دلایلی فیسبوک  مان را باز کنیم تمام روز به این فکر میکنید کهچند تا کامنت و یا کلیک دریافت کردیم و برای پسرها معمولاً requestو کامنت  مهمتراند. به هر صورت خودمان و به آب و آتش میزنیم تا فیسبوک مان را باز کنیم.یعنی فیسبوک چقدر برای مان با ارزش است در حالی که ما نمیتوانیم  از ان دار آمدی کسب کنیم هر چند که به نظر ما خیلی فیسبوک جالب تر از دیگر رسانه های اجتماعی است.



از آنجایی که ما به مالکیت علاق داریم مطمئا در اکثر رسانه های اجتماعی account   داریم و برای خودمان یک فضایی را تخصص داده ایم.   اما از تمامشان استفاده نمیکنیم مثلاً YouTube, Google ,Twitter , Linkedin, Facebook     و چندین سایت دیگر . هدف من این نیست که شما دیگر به فیسبوک سر نزنید  هدف من این است که به شما بگویم کمی متفاوت از گذشته عمل کنید. به این واژه یا مثال دقت کنید وقت طلا است مطمئن هستم تمام شما این را شنیده اید و به گونه های متفاوتی درک کردید میخوام به شما  بگویم با فیلم انکس از وقت تان طلا بسازید. خیلی ساده است انقدر زمانی که شما صرف فیسبوک یا رسانه های اجتماعی دیگر میگذارید و با فعالیتهای برای کسی دیگه ای پول میسازید و اصلاًخودتان از این موضوع آگاه نیستید پس من به شما پیشنهاد می کنم وقت گران بهای تان برای خودتان مصرف کنید و وقت و فعالیت هایتان به طور آنلاین تبدیل به پول کنید و این تنها با فیلم انکس قابل باور است.



نویسنده: ناهید بیکران



About the author

nahidbikaraan

Nahid Bikaraan is an adolescent Afghan girl who recently has found a new working place in Kabul. She is a typical afghan girl who is graduated from high school and was seeking to show her talent. She hates to stay home as most of afghan girls have to do, and…

Subscribe 0
160