در شهر نیویورک با رئیس اجرای یومیو ویدیو، جایانت کادامبی در آگاهی دیجیتال و کمک های بشردوستانه

Posted on at

This post is also available in:

 هفته گذشته ۵ نوامبر روز سه شنبه، در نشست نظرسنجی بینندگان یومی که در بازار مبادلات نیویورک برگزار شد شرکت کردم. بعد از نشست، مصاحبه دوستانه ای با بنیانگذار یومی ویدیو و مدیر اجرایی آن جایانت کادامبی در مورد آگاهی دیجیتال و کمک های بشردوستانه از طریق رسانه دیجیتال در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان، آسیای مرکزی و جنوبی داشتم. فرشته فروغ مصاحبه را با آقای جایانت کادامبی در این مورد پیش برد. 

آقای جایانت کادامبی در مورد وضعیت زنان در هند و دیگر بخش های آسیای مرکزی با من گفتگو کرد، من علاقه مندم که ملاقاتی را با دو رهبر هندی که با فرهنگ و نیازهای منطقه آشنایی دارند به نام  دکتر راجیو شاه، رئیس یو.اس.آی.دی و رئیس مدرسه تجارتی، دانشگاه کرنل سومیترا دوتا می باشد. به عقیده من دانش آقای کادامبی در دنیای رسانه دیجیتال و تبلیغات آنلاین میتواند کلید موفقیت در بخش آگاهی دیجیتال و آموزش دوامدار در منطقه باشد.

لطفا از صفحه شخصی من در فیلم انکس بازدید کنید و خود را راجستر کنید. همچنین به صفحه وومن انکس نیز سر بزنید تا از مقاله ها، ویدیوها و کارهای جدید نیز باخبر شوید.

 personal page on Film Annex 

 Women's Annex  

Francesco Rulli

 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160