مریان فیتزماوریسه در همایش عمومی آمریکن اکسپرس برای آگاهی دیجیتال و رئیس اجرایی بوت کمپ برای زنان

Posted on at

This post is also available in:

دیشب من در همایش تعاملی شرکت نمودم  که توسط امریکن اکسپرس برگزار شده بود، همایشی که برای به اشتراک گذاری سرگذشت های موفق فیلم انکس با دیگر تجارت پیشه ها و اعانه دهندگان مناسب بود. با مریام فیتزماوریسه گفتگویی ارزنده در مورد اینکه چرا فیلم انکس روی برنامه تقویت زنان، آگاهی دیجیتال و کمک های بشردوستانه سرمایه گذاری میکند. خانم فیتزماوریسه ریلی معلوماتی را در مورد بوت کمپ برای زنان که توسط آمریکن اکسپرس و دیگر اشخاص علاقه مندی که زنان را در کشورهای در حال توسعه حمایت میکنند، اداره میشود را با من در میان گذاشت . 

در نظر دارم که خانم فیتزماوریسه ریلی را به خانم فرشته فروغ معرفی کنم تا مصاحبه ای را با وی در استودیو وومن انکس داشته  باشد تا معلومات خود را در مورد زنان در افغانستان و دیگر کشورهای در حال توسعه به اشتراک بگذاریم. من میخواهم تا مطالب با ارزشی را در مورد ابتکارات  شبکه وومن انکس و فیلم انکس را برای حمایت ابتکارات دیگر در معرض دید همگان قرار دهیم. 

 

با تشکر از تریسا پینیلی، در تصویر زیر، چریل کیرنان و بریان کینگ، از اینکه فرصت اشتراک در این همایش را برای من فراهم نمودند، من امیدوارم که یک روز با گروه فیلم برداری فیلم انکس به ثبت این لحظات به یادماندنی بپردازیم.  

 

 

لطفا از صفحه من در فیلم انکس بازدید نموده و خود را در آن راجستر کنید. همچنین صفحه وومن انکس را بازدید کنید و برای ویدیوها، مقاله ها و مطالب جدید خود را در آن راجستر کنید. 

 

فرانسیسکو رولی

personal page on Film Annex

Women's Annex 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160