سازمان کودکان جی ام آر اف کودکان مجروع را درمان میکند # بشردوستی پایدار

Posted on at


شب گذشته در یک رویداد شرکت کردم که نه تنها برای من الهام بخش و احساسی بود بلکه برای تمام شرکت کنندگان چنین بود. سازمان خیریه رفاه پزشکی یک سازمان غیرانتقاعی است که توسط الیسا مونتانتی(Elissa Montanti)  برای حمایت از کودکان آسیب دیده که بطور جدید آسیب دیده اند و یا اعضای بدن خود را در جنگ یا مصیبت های طبیعی از دست داده اند, ایجاد شده است. قبلا این فرصت را داشته ام که با این بانوی بزرگ و الهام بخش آشنا شوم و کودکانیکه از سرتاسر جهان از کشورهای متفاوت گرد آوری شده بودند تا روند بهبودی شان را سپری کنند, ملاقات کنم. 

با انو رگمی(Anu Regmi)  یک دختر پانزده ساله از نیپال دیدار کردم. او بطور ساده ای عالی بود, به بسیار خوبی انگلیسی صحبت میکند و یک دختر بسیار شجاع است. آرزو دارد که یک پرستار شود و از بیماران مراقبت کند. او به من گفت:" از زندگی خود در اینحا لذت میبرم و میخواهم این احساس خوب خود را به دیگران در زادگاه خود انتقال دهم."هر یک از این کودکان میتوانند سفیران حسن نیت باشند که پیام اتحاد و صلح را به کشورهای شان میرسانند. 

انو رگمی با بانو فرشته فروغ

همچنین با کاوش علی زاده که جراح زیبایی است و بصورت داوطلبانه با بانو الیسا کار میکند ملاقات داشتم. او مرضیه یک دختر از افغانستان را که یکی از چشم هایش را در شلیک تفنگ از دست داد تداوی کرده است. با همکاری بیمارستان کیور(Cure)  در کابل افغانستان, کاهش و مجموعه همراهش به افغانستان سفر میکنند تا دیگر جراحان زیبایی را آموزش دهند. 

تا حال این سازمان 156 کودک از کشورهای متفاوت جهان را تداوی کرده است. لطفا این پیام را پخش کنید و از تارنمای این سازمان بازدید کنید برای اینکه این کودکان را یاری رسانده باشید.

ویدیو این مصاحبه به زودی پخش خواهد شد.

فرشته فروغ

به صفحه من و صفحه بانوان انکس بپیوندید تا مقاله های بعدی را از دست ندهید.



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160