بچه های جی.ام.آر.اف با الیسا مونتانتی و فرزندان فوق العاده اش .. یک بچه در عین زمان

Posted on at

This post is also available in:

دوستان و خوانندگان عزیز !

تعطیلات نزدیک است و بعضی ها ممکن است در حال تهیه هدیه ای برای من باشند !  اگر شما یکی از آنها هستید، لطفا به اینجا کمک کنید :

 http://www.gmrfchildren.org/.

من الیسا مونتانتی را در سال ۲۰۰۱ ملاقات کردم. کار او با بنیاد امداد پزشکی جهانی ، اشتراکی قابل قدر در دنیاست. او فردی است که باعث شد ۱۶۰ کودک امروز زندگی بهتری داشته باشند و پیام آوران حسن نیت در دنیا باشند.  

الیسا مونتانتی با بچه هایش

هفته گذشته ، الیسا مونتانتی من را برای شرکت در همایش بنیاد امداد جهانی پزشکی که توسط ایمیلی برززینسکی هوفر و مادرش، میکا برززینسکی و MSNBC’s  مورنینگ جوی میزبانی میشد دعوت کرد. آنها با دعوت افراد زیادی مانند آریانا هوفینگتون و گایله کینگ کاری فوق العاده انجام دادند.

 

آریانا هوفینگتون، با ایمیلی برزینسکی هوفر و میکا برزینسکی

 

 

گایله کینگ و ایمیلی برزینسکی هوفر و میکا برزینسکی 

این همایش برای آگاهی مردم بود. و فیلم انکس فرصتی را برای فیلم برداری از همایش پیدا کرد، و فرشته فروغ از وومن انکس با مهمانان ارزشمندی مانند ویلی گیست، کارل برن اشتین و نیکوله والاس مصاحبه کرد. 

ویلی گیست و فرشته فروغ 

 

کارل برن اشتین و فرشته فروغ 

 

نیکوله والاس و فرشته فروغ 

 

اواخر این هفته، ما قادر خواهیم بود تا این مصاحبه ها را منتشر کنیم، و همچنین با دانی دیچ و جوی اسکاربورو برای گفتگوی بیشتر برای کار روی بنیاد امداد جهانی پزشکی  و ارزش رسانه دیجیتال برای و تبلیغات بمنظور تقویت مردان و زنان جوان برای زندگی بهتر ملاقات کنیم. 

 

کار الیسا فوق العاده با ارزش است و اولین گام برای آینده بهتر برای بچه هاست. ما میخواهیم که به آنها کمک کنیم تا به اهداف بالاتری با تقویت آنها توسط آگاهی دیجیتال و آموزش دوامدار دست یابند.

 

لطفا ویدیو زیر را تماشا کنید “  قدم زدن بدون ترس  “

امروز، کنان در نیویورک سیتی زندگی میکند و متخصص داده در کریدیت سویس است. من از اینکه با وی آشنا شدم بسیار خرسندم و دستاوردهای وی را در زندگی اش قابل ستایش میدانم. 

 

 کنان مالکیک و فرشته فروغ 


لطفا صفحه من را در فیلم انکس بازدید نموده و خود را در آن راجستر کنید. همچنین از صفحه وومن انکس بازدید نموده و برای ویدیوها، مقاله ها و دیگر مطالب جدید در آن عضو شوید 

personal page on Film Annex 

 Women's Annex 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160