کاترین شیگل، اعتماد بنفس، مالکوویچ و نیروانا، چگون رسانه جذاب را ایجاد کنیم

Posted on at

This post is also available in:

در این زمستان، بخش اعظمی از صبح امروز را به نیروانا اختصاص دادم. امروز بویژه، به آهنگ Come as You are گوش دادم.

 Come As You Are.

در چند روز گذشته، از مدل و هنرپیشه کاترین الیزابت شلیگل کسی که با فیلم انکس و مدل وب تی وی در تهیه ویدیویی به نام کاترین شلیگل، اعتماد بنفس کار کرده بود. کاترین بطور یقین فردی باهوش است و من فکر میکنم که ما چه کاری را با وی میتوانیم انجام بدهیم. این کار حواسم  را متوجه مقاله ای که چند روز پیش نوشتم ساخت “ افراد جذاب با ایده های جذاب رسانه جذاب را می سازند” . با این من به سال ۲۰۰۱ برگشتم زمانی که جان مالکوویچ را ملاقات کردم و با او کمپانی مد و لباس را به نام Uncle Kimono ایجاد کردم.

من بخاطر می آورم که جان مالکوویچ به من میگفت که هنرپیشه ها معمولا علاقه ای به شخصیتی که در آن نقش بازی میکنند ندارند. در مقایسه با بسیاری از هنرپیشه ها، جان مالکوویچ به پروژه هایی علاقه مند بود که نام و تصویرش در آن نشان داده شده بود. او بازی تئاتر و فیلم را کارگردانی میکرد، همچنین با من در دنیای دیزاین مد کار میکرد. چند ماه بعد، در ونیس ، فستیوال بین المللی فیلم ملاقات نمودیم. در آنجا بود که من اولین نمونه کارش را باخودم آوردم که با کارگردانی برناردو برتولسی، و برای جاویر باردیم، هنرپیشه اول فیلم Dancers Upstairs  با کارگردانی جان مالکوویچ و برگزیده شدن توسط فستیوال همراه بود.

فلیپینگ انکل کیمونو، نمایشگاه فشن میلان  :

من به همراه همسرم کارا به ونیس سفر کردم، و دو روز زیبا را بعنوان مهمان پیش دوست عزیزمان پائولو لاندی در آپارتمان خودمانی  در بخش تاریخی ونیس، در مقابل جشنواره سپری نمودم. ما با تاکسی قایقی ونیس به گردش پرداختیم، نمایشنامه را دیدیم، در جشنواره شرکت نمودیم و بقیه شب را با جان مالکوویچ و گروه فیلم سازی، بشمول جاویر باردیم و لاورا مورانته سپری نمودیم. در مدت شام، کارا به طرف جاویر باردیم برگشت و از این هنرپیشه جذاب اسپانیایی و برنده اسکار سال ۲۰۰۷ بخاطر بازی در نقش No Country for Old Men پرسید : سرگرمی شما چیست ؟ اوقاتتان را وقتی که کار نمیکنید چگونه میگذرانید ؟  جاویر به طرف کارا برگشت و برای چند لحظه ای به او نگاه کرد، در حالیکه جان مالکوویچ، در کنار من نشسته بود، و میخندید و به یاد من می آورد که او چه چیزی در مورد هنرپیشه ها گفت. چند لحظه بعد، جاویر جوابش داد : “ من اوقاتم را با دوستانم میگذرانم “. کارا، با اصرار و شیطنت گفت : “ فرانسیسکو علاقه خاصی به جودو و آموزش ها رزمی دارد. مطمئنی که اینجا چیز خاصی وجود ندارد که شما را علاقه مند کند ؟ “ جاویر راه فرار نداشت و گفت “ سیگار کشیدن با دوستانم ...”

غروب آفتاب، این فقط یک شروع بود. برای ۵ سال آینده، من وقت با ارزشی را با جان مالکوویچ گذراندم. در کنار ایجاد و به اشتراک گذاشتن فشن با هم، ما اوقاتی را با صحبت در مورد سیاست و مذهب گذراندیم. آن گفتگوهای عمیق نویسنده Gawker.com را با کامنت زیر آزرده خاطر ساخت : یکشنبه ( اکتبر ۳۱ )  در ۱۰ تا ۶۰  تامسون - کیتی چای  محل نشیمن در فضای باز :  جان مالکوویچ لباس سفید به تن دارد، واین قرمز مینوشد و سیگار مارلبورو به دستش است - در مدت زمان دو ساعت، گفتگوی فشرده سیاسی  با ۳ بچه در حدود بیست سال یکی قد بلند و بلوند ( که مانند Sandy from Grease به نظر می آمد )  - مطمئن نیستم  که این سه نفر از کجا بودند، اما آنها مدل و هنرپیشه به نظر می آمدند.  ( بحث روی هر چیزی در مورد بوش / کری در ارتباط با مسائل مذهبی دنیا بود) بود - من از نزدیک آنها را مشاهده میکردم، ساعت۱۲:۳۰ بود. مالکوویچ خوب بنظر می آمد، آما نه مانند یک فرد ۲۰ ساله. من خوشحالم که آنها فکر میکردند که من یک هنرپیشه جوان هستم و سارا من را با “Sandy from Grease” مقایسه میکرد، اما چیزی جالب این بود که گزارشگر بیشتر از این نمیتوانست  در نظر بگیرد ... جان مالکوویچ فردی جذاب با ایده های جذاب بود که میتوانست رسانه جذاب را ایجاد کند ! 

در این وحله ، من فکر میکنم که مسیر ساده است : با ارتباط دادن یک آهنک کوبای “ Come as you are” به کاترین الیزابت شلیگال و از او خواستن تا آنها را با زبان خودش تفسیر کند. 

“ من فکر میکنم بعضی افراد تمام زندگی شان را برای داشتن اعتماد بنفس سپری نموده اند و آن را هرگز بدست نیاورده اند ...  و بعضی افراد آن را دارند، و بعضی افراد اینگونه بدنیا آمده اند ... بعضی افراد میتوانند زندگی را با اعتماد بنفس به پیش ببرند و نظر به بعضی از مردم که سرشان پایین است متفاوت بوده و سربلند باشند.

در مترو سرک ۱۴ ام، عکسی را با پی فون خود گرفتم تا نشان بدهم که تلفن های هوشمند و رسانه اجتماعی جای ابزار قدیمی برای ارتباطات را گرفته اند 

 سرک ۱۴ ام، عکسی را با پی فون خود گرفتم تا نشان بدهم که تلفن های هوشمند و رسانه اجتماعی جای ابزار قدیمی برای ارتباطات را گرفته اند 

در حالیکه در ذهنم نیروانا به من میگفت :


بیا 

همانطور که هستی 

همانطور که هستی 

همانطور که میخواهم باشی

بعنوان یک دوست

بعنوان یک دوست

بعنوان یک دشمن

سرت را گرم کن

عجله کن

انتخاب دست توست

دیر نکن

استراحت کن

بعنوان یک دوست

بعنوان میموریا قدیمی 

میموریا

میموریا

میموریا

 

بیا 

آب گل آلود است

در بلیچ غوطه ور شده 

طوری که میخواهم تو باشی 

بعنوان دوست

بعنوان میموریا قدیمی

میموریا

میموریا

میموریا

 

من قسم میخورم

که اسلحه ندارم

نه اسلحه ندارم

نه اسلحه ندارم

میموریا

میموریا

 میموریا

 

قسم میخورم

اسلحه ندارم

اسلحه ندارم

اسلحه ندارم

اسلحه ندارم

 

میموریا 

میموریا 

 

اگر ما فقط بتوانیم که نقطه را به هم وصل کنیم و رسانه جذابی بسازیم، ما همچنین میتوانیم که زنان و مردان جوان را از کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، قرقیزستان، قزاقستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سری لانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان نیز سرگرم نموده و آموزش دهیم. مدل ها و هنرپیشه ها علاقه زیادی به حرفه خود برای ایفای نقش و نشان دادن تصویر کارگردانان فیلم و یا نویسندگان داستان نشان میدهند. هنرپیشه ها با ایده های جالب که با مهارت های تشریحی شان همراه است، افرادی هستند که میلیونها نفر را به خود جذب میکنند. 

این یک شروع خوب است : 

من فکر میکنم بعضی افراد تمام زندگی خود را برای داشتن اعتماد بنفس سپری میکنند و هیچ وقت به آن دست نمی یابند ... و بعضی افراد آن را دارند، و بعضی افراد اینگونه بدنیا می آیند ... بعضی افراد میتوانند با اعتماد به نفس زندگی کنند، و بعضی افراد همیشه سرشان پایین است. کاترین شلیگل، ۲۰ ام ، جانوری ۲۰۱۰

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160