فلم انکس و هنرنقاشی جوانان افغان

Posted on at


در هفتۀ گذشته در صنف کمپیوتر برای شاگردان اکانت فیلم انکس ساخته شد. آنها این اکانت های شان را به شبکه های اجتماعی tumblr, twitter , facebook , linkedin , و gmail  خود وصل نموده اند. یک سلسله قواعد به تازه گی در سایت فلم انکس وضع گردیده است که در نتیجه میتواند در بالا بردن کیفیت بلاگ نویسی شاگردان مؤثر واقع گردد. در پی رو به رو شدن شاگردان به مشکلاتی که در قسمت به پایین آمدن امتیاز ویژه به وجود آمده بود  بعضی از این قواعد مانند لینک دادن کلمات کلیدی برای آنها تدریس گردید.


 


از جمله فعالیت های دیگر شرکت افغان سیتادل برگزاری صنف هنری نقاشی و رسامی است که قرار است آن عده از شاگردان که علاقه مند به این هنر هستند با دنبال نمودن چند ساعت درسی ، مهارت های شان را در این بخش افزایش دهند و روش های جدید تری برای ارتقای ظریفت هنری شان داشته باشند. به ادامه این صنوف در هفتۀ آینده صنف جدیدی در بخش بلاگ نویسی به راه می افتد که شاگردان زیادی قرار است در این بخش خود را ثبت نام نمایند.


شاگردان و دختران افغان با ساختن اکونت فیلم انکس میتوانند در پهلوی این که درامدی داشته باشند آنچه را که در ذهن دارند به دیگران انتقال دهند. از داشته ها و تجربیاتی که در مسیر زنده گی به آن روبرو شدند دیگران را نیز بهره مند سازند برعلاوه میتوانند آنچه را که دیگران به اشتراک میگذارند ببینند و اعظم استفاده را ببرند.



بلاگ نویسی و برنامه دیگری که در مکاتب راه اندازی گردیده اند توانسته است برای شاگردان مؤثر واقع گردد و فرصتی بزرگ را برای بروز و آشکار شدن استعداد آنها در بخش های مختلف مساعد نماید.


شرکت افغان سیتادل با به راه اندازی این گونه برنامه ها برای دختران و زنان افغان ، سهم بسیار ارزنده یی را در بالا بردن سطح دانش تکنالوژی و فعالیت آنها در جامعۀ افغانی ایفا نمودند. حال دختران در ولایات کابل و هرات به راحتی میتوانند به شبکه های اجتماعی دسترسی داشته و از گنجینۀ علمی نهفته در این سایت ها بهره مند شوند.



حال با این همه مزیت هایی که از طرف شرکت نرم افزاری افغان سیتادل ، ومن انکس و فیلم انکس برای دختران مهیا نموده اند، تعداد کثیری از شاگردان و دختران افغان در آیندۀ نزدیک به این برنامه وسیع خواهند پیوست.



About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160