پرداخت برای مطالب - وبلاگ نویسان فیلم انکس بزودی از طریق بیت کوین دستمزد دریافت میکنند

Posted on at

This post is also available in:


 

شبکه توزیع فیلم انکس به توانایی خود برای فراهم نمودن نیازهای تکنولوژیکی و اجتماعی اش برای وبلاگرها و فیلم سازان خودش افتخار میکند. و امروز، ما مفتخریم که بگوییم قادر هستیم به کاربران خویش با استفاده از سیستم جدید واحد دیجیتالی بیت کوین پرداخت کنیم. 

در اینجا ملاحظاتی در ارتباط با واحد پولی بیت کوین وجود دارد که در مجله وایرد نوشته شده است : 

“ نگرانی ها رفع میشود. گرچه بعضی از طرفداران بیت کوین - مانند فرید فریس، یکی از بیت کوینرهای توکیو، کسی که بطور مداوم  پول دیجیتالی خود را در پینک کو مصرف میکند - افزایش مداوم مقدار کرنسی یک ”مسئله قانونی” است.

اما فریس نیز میگوید - و بطور صحیح - که در این مسئله نباید زیاده روی شود. مطابق به بسیاری از اقتصاددانان که از نزدیک پیشرفت پولی دیجیتالی را دنبال کرده اند، نزول و افزایش نرخ بیت کوین از این واحد پولی جوان انتظار میرود، واحد پولی که هم اکنون بیشترین توجه به خود را جلب نموده است. در پایین ممکن است از بازار خارج شود، اما واحد پولی به راحتی میتواند دوباره به وضعیتی برگردد که دیگر کسی این حالت را نبیند.

چون بیت کوین یک واحد پولی دیجیتال است، بدون  اعتبار مرکزی ، انتقال پول براحتی میتواند سریعتر از انتقال پول از طریق آنلاین، بانک و یا پی پال باشد. این کار به این معناست که ما میتوانیم به مشترکین خود که خارج از کشور کار میکنند، خدمات بهتری ارائه کنیم و به پرداخت های مناسبتری از طریق بیت کوینت به نویسندگان  و صفحه خدمات کوین بیس ارائه کنیم. ما هنوز در حال تست این برنامه هستیم، اما شما میتوانید برای اکانت مجانی با کلیک کردن در اینجا اقدام کنید. 

 clicking here.

رویا محبوب با وبلاگ نویسان وومن انکس 


ما همچنین میخواهیم که اعلام کنیم که برای پرداخت به اولین اشتراک کنندگان فیلم انکس در بیت کوین، از طریق رویا محبوب بنیانگذار بنیاد وومن انکس، عضو باارزش فیلم انکس و یکی از ۱۰۰ شخصیت مشهور در مجله تایمز انجام خواهد شد.

همچنین رویا یکی از اعضای با اارزش تیم فیلم انکس می باشد، ما کاربران خود را در آسیای مرکزی تشویق میکنیم تا از امتیاز کامل سیستم پرداخت کوین بهره مند شوند. 

در ماههای اخیر، بیت کوین توجه دیگران را در مدیا به خود جلب نموده است، و در حال حاضر، پیشرفت قابل توجهی را در بازارهای جهانی در چین، قبرس و اسپانیا را طوری که علاقه مندی جدی به این واحد پولی دیجیتال دیده میشود، نشان داده است. در جون، ۲۰۱۳ هزینه یک بیت کوین به دالر آمریکایی در حدود ۱۲۸ میلیون بود. با نوشتن این وبلاگ در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۳، یک بیت کوین در حدود ۸۳۳ دالر آمریکایی ارزش داشت. بیشتر این تغییرات بخاطر بیانیه رئیس فدرال آمریکا در مورد بیت کوین طوری که تحت پوشش بلومبرگ قرار گرفت می باشد.

طرز کار بیت کوین مانند هر واحد پولی دیگر بوده و در حال محبوبیت در سراسر دنیا از طریق آنلاین و بازارهای خریداری خشت و مواد میباشد. و البته، مانند هر واحد پولی دیگری، میتوان در آن سرمایه گذاری نمود و برای مفاد از آن استفاده کرد. 

فیلم انکس این روش را برای پرداخت به کاربران خود پیشنهاد میکند، فقط بعنوان راه دیگر برای پرداخت به بلاگ نویسان. ما دوست داریم تا خود را در جایگاه اول در پرداخت به وبلاگ نویسان خود از طریق بیت کوین ببینیم، ما آرزومندیم تا در آنجا باشیم طوری که واحد پولی در عصر دیجیتالی ارزش پیدا کند. پی پال همیشه یک راه حل انتخابی باشد، اما برای آن کشورهایی که سیستم پی پال در آن استفاده نمیشود، بیت کوین راه حل خوبی است. امید است هر چه کشورهای بیشتری از بیت کویین بعنوان راهی برای پرداخت استفاده کنند، نوسان های کمتری دیده شود. 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160