استراتژیهای رسانه اجتماعی تسریع میشود، فیلم انکس و مریل لانچ با بیت کویین ادامه دهید

Posted on at

This post is also available in:

 

دیوید وو از بانک آمریکا مری لنچ در گزارش تحقیقاتی اخیر وال استریت میگوید :

“ما معتقدیم بیت کوین میتواند وسیله عمده ای برای تجارت الکترونیکی و بعنوان یک رقابت کننده جدی در مقابل دیگر شرکت های خدماتی انتقال پول عمل کند”.


 رویا محبوب برگزیده مجله تایمز و کاربر بیت کوین 

 

Film Annex Buzz Score هفته گذشته، اولین پرداخت را از طریق بیت کوین به شرکای خود در آسیای مرکزی، رویا محبوب انجام دادیم. اینجا در وومن انکس و فیلم انکس، ما فقط برای ایجاد صفحات برای وبلاگ نویسان و توزیع کنندگان فیلم کار نمیکنیم بلکه میخواهیم خودمان را بعنوان پیشتاز در بازار تجارت جهانی معرفی کنیم. پرداخت برای مطالب روشی منحصربفرد در دنیای انتشار آنلاین طوری که با استفاده از نمره بز به وبلاگ نویسان میشود. این یک تست کوچک برای پرداخت می باشد، و مطابق به گزارش های اولیه پرداخت درست انجام شد. ما علاقه ای به گمانه زنی بیت کویین نداریم، و آن را یک واحد پولی برای استفاده در سیستم پرداخت به وبلاگ نویسان و فیلم سازان در کشورهای در حال توسعه میبینیم، و در این هفته در تلاش هستیم تا به وبلاگ نویسان در اتیوپی نیز پرداخت کنیم.  

طرز فکر مبتکرانه، کمک های بشر دوستانه مداوم و ابتکاراتی مانند وومن انکس و پروژه توسعوی افغان، ما باور داریم که به بازار رسانه های اجتماعی نیز نزدیک شده ایم.


رویا محبوب اخیرا : آزادی برای موسسان شرکت ها در افغانستان با مک کینسی و کمپانی در مجله اینکورپوریشن می باشد : 

موفقیت تجارت پیشه گان در قرن ۲۱ خلاقیت سازنده، استقلال مالی و نبود محدودیت های جغرافیایی می باشد. بعنوان یک زن جوان افغان کسی که تجارت در بخش اینفورمیشن تکنالوژی که مرکز آن در هرات می باشد را موفقانه پیش برده، این فاکتورها را تجربه نموده است. من زندگی خود را از جاده ابریشم دیجیتالی شروع میکنم، و معتقدم ، کاری که بصورت آنلاین انجام میدهم میتواند آینده روشنی را برای زنان و مردان جوان در افغانستان و دیگر کشورهای در حال توسعه به ارمغان داشته باشد.

اخیرا نیویورک تایمز گزینه را ایجاد نموده است که در آن اجراات مختلفی را در مورد اینکه چگونه آنها الگوی جدید رسانه اجتماعی را شکل میدهند. این لیست در حال رشد از استراتژی های کمی ( ۷۰ تویت در روز ) تا به استراتژی های کیفیتی تغییر میکند، استراتژی های واقعی دنیا مانند تعامل با طرفداران و کسانی که جایزه میدهند و مارک های تجارتی را به همه میشناسانند.

بونین بوگ معاون رسانه جهانی و مسئول مصرف کنندگان مواد غذایی کرافت در موندلز اینترنشنل گفت : “ این اتفاقی است که در مورد الگوی جدیدی از بازاریابی، و ساخت موضوعات کوچک حرف میزنید،”.


 

طوری که کمپانی ها در سراسر دنیا روش های تخیلی بیشتری را برای استفاده از رسانه اجتماعی شروع کرده اند، آنها همچنین خود را با نیازهای اجتماعی و تکنولوژیکی بینندگان و شرکای تجاری خود همراه نموده اند، مانند اعلانات اخیر فیلم انکس برای پرداخت به مطلب نویسان خود در بیت کوین از طریق کوین بیس. Coinbase.

از لحاظ آکادمیک، این توسعه یابی همچنین فهم جدیدی را در بازاریابی آنلاین ارائه میکند : لوسیانو فلوریدی پروفسور اخلاق معلوماتی در یونیورسیتی آکسفورد میگوید “معلومات آنلاین در مقابل منابع شناختی  پرداخت میشود”. " شما چگونه برای گوگل ، تویتر و فیس بوک پرداخت میکنید ؟ با استفاده از مغز خود. و با جلب توجه. “

شما در اینجا اولین گزارش وال استریت را در بیت کوین توسط بانک آمریکا مریل لینچ میبینید :

بیت کوین : اولین ارزیابی از طریق شرکای مرکزی فیلم انکس 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160