صفحه تازه تارنمای فلم انکس – ساده تر, تیزتر و نشاندهنده پویاترین کاربران ما

Posted on at


آیا صفحه تازه را تا حالا آزموده اید؟ اگر نه, این مقاله را بررسی کنید تا همه جنبه های آنرا بیابید. امروز ما صفحه تازه ثبت خود را به شما ارایه میکنیم. این صفحه را برای شما بسیار ساده ساخته ایم تا به فلم انکس بپیوندید.

به سادگی رایانامه و گذرواژه خود را وارد کنید, نام و تخصص خود را برگزینید و وارد رسانه اجتماعی گردید که برای شما پول میپردازد. آیا فیس بوک و یا گوگل پلس دارید؟ میتوانید با یک کلیک ساده به آنها نیز وصل گردید. 

همچنین میتوانید, ویدیوی امتیاز ویژه ما را ببینید که سامانه کاری امتیازدهی ما را تشریح میدهد و اینکه چگونه با بارگذاری ویدیو, مقاله و درمیانگذاری در رسانه های اجتماعی میتوانید پول بدست آورید. آیا تا هنوز متقاعد نشده اید؟ در اخیر صفحه به شش نفر از فعال ترین فلمسازها و نویسندهای ما با امتیازها و درآمدهای شان سری بزنید. 

یکی از آنها باشید, به تارنمای فلم انکس بپیوندید. 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160