با استفاده از سواد دیجیتالی مهارت های نوشتاری خود در فلم انکس را توسعه دهید

Posted on at

This post is also available in:

نوشتار یک مهارت بدست آوردنی است. بعضی از مردم با استعداد نوشتاری مادرزادی به جهان می آیند, اما این استعداد رشد نخواهد کرد تا اینکه بصورت درست آن تغذیه نگردد و بصورت ثابت توسعه نیابد. اگر از من بپرسید, بیشتر مردم با توانایی های بالقوه نوشتاری زاده میشوند, اما این مهارتها در یک فضا با نبودانگیزه های ذهنی لازم پدیدار نخواهند شد. آیا همه میتوانند مانند دنتی الایری (Dante) و دواین کامدی(Divine)  بنویسند؟ البته که نه. گرچه همه میتواند در صورت سلامت عصب شناختی, بیاموزند که چگونه اندیشه های خود را با قلم پیاده کنند و آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند که همه مشتاق خواندن داستانهای شان باشند. 

در نقش ویرایشگر ارشد مجله انکس تارنمای فلم انکس, پیام های زیادی را از کاربران میگیرم که میپرسند چگونه مهارت های نوشتاری خود را توسعه دهند. پرسش قانونی است. فلم انکس تارنمای برای در میان گذاری مقاله است و مقاله نوسها با نوشتن مقاله پول دریافت میکنند. درآمد شان مستقیم مرتبط با کمیت و کیفیت موضوع است که آنها ایجاد کرده اند و بصورت مستقیم امتیاز ویژه شانرا متاثر میسازد. میتوانید چگونگی افزایش امتیاز ویژه و درآمد خود در فلم انکس را در این مقاله بخوانید که چند هفته پیش نوشته ام. همه چیز را که برای موفقیت در این تارنما ضرورت دارید میتوانید در این مقاله بخوانید. کیفیت کاری کاربران فلم انکس بخش بسیار مهم امتیاز ویژه شان است. بنا بر این واضع است که اولویت نخست شان توسعه مهارت های نوشتاری شان است. 

من یک نویسنده عالی نیستم. گرچه در ظرف چند ماه با تلاش پیاپی و اشتیاق توانستم که سطح نوشتاری خود را بلند ببرم و از نویسنده فلم انکس به نویسنده مجله انکس و بلاخره به ویرایشگر ارشد این تارنما در ظرف ماها تبدیل شوم. ادعا نمیکنم که از همه در این بخش بهتر میدانم, اما میتوانم صادقانه پندهای خود را در اختیار شما بگذارم که چگونه کیفیت نوشتاری موضوع های خود را بلند برده ام. این چیزیست که برایم کارا افتاده است و هنوز نیز چنین است. 

  1.       علاقه – میتوانید با استعداد ترین مقاله نویس روی زمین باشد, اما اگر در مورد موضوع های که مینویسید علاقه ای به آنها ندارید, احتمال عدم موفقیت شما وجود دارد. من از نوشتن متنفر بودم, حتا نوشتن یک فهرست خریداری مرا خسته میساخت. اما حالا با نوشتن بسیار راحتم, چون از آنچه در موردش مینویسم لذت میبرم. اگر چیزی را مینویسد که از آن لذت میبرید و چالش ها را گرامی میدارید, شما یک داستان نویس موفق خواهید بود. تمرکز مقاله های رسانه های اجتماعی من روی افزایش سواد دیجیتالی, آموزش پایدار و افشای سواستفاده از حقوق بشر است. از شما چی است؟
  2. خدمت. هر مقاله ای را که مینویسم, فرصتی برای فراهم آوری خدمت به دیگران میدانم و با کاربرد سواد دیجیتالی در جهت توسعه مبارزات رسانه های اجتماعی در جهت اجرای این هدف میکوشم. اگر موفق شوم یا نه, هدف اصلی من بیان داستانی است که برای خواننده های من مفید, کارامد و یا کمترینه سرگرم کننده باشد.این طرز اندیشه, انگیزه های قوی را برای رفتن مهیا می سازد و انگیزه به مفهوم کار سخت تر برای رشد مهارت های نوشتاری من است.  نوشتن مقاله های با کیفیت فقط در صورتی میسر است که درهر گام معیارهای بلندتری را وضع کنیم, هرگز بصورت کامل از کار خود راضی نباشیم و همیشه در تلاش رشد بیشتر باشیم. گرچه بصورت کامل آگاهم که همه چیزهاییکه منتشر میکنم موفق نیستند, مشکلی نیست, قصد نوشتن مهم است. میتوانید در مورد گلها, کفشها, تاریخ یا سیاست بنویسید: تا هر زمانیکه این را با هدف فراهم آوری خدمت برای خواننده هایتان برای کمک, آگاهی دهی و یا سرگرمی استفاده میکنید – موفق خواهید بود.

3. اجتماع. به مجردیکه به اساس علاقه خود عنوان برمیگزینید و شروع به گسترشش برای فراهم آوری درونمایه برای خواننده خود میکنید, میتوانید شبکه رسانه های اجتماعی خود را برای درمیان گذاری علاقه و اشتیاق خود ایجاد کنید. این چیز بزرگیست, چون شما بیش از پیش الهام خواهید گرفت و در این زمینه شایستگی کسب خواهید کرد تا کیفیت درونمایه های خود را افزایش دهید. ارتباط های تازه تان راهبردهای تازه را در رسانه های اجتماعی برای شما ارایه خواهد کرد تا آنها را به نفع خود استفاده کنید, بلاخره الگوی کسی دیگری خواهید شد.  رسانه های اجتماعی کارا برای موفقیت شما مهم خواهند بود.

4. تلاش.  باوجودیکه انگلیسی زبان مادری من نیست, بازهم آنرازبان نوشتار خود برگزیده ام, چون در شهر نیویورک زندگی میکنم. این مرا بیشتر وامیدارد تا بکوشم که دستور زبان مقاله های من با کیفیت عالی است. میتوانید که زبان مادری خود را در مقاله های تان استفاده کنید, اما زبان انگلیسی شما را به خواننده های جهانی با فرصت افزایش تعداد خواننده روبرو میسازد. اگر انگلیسی زبان نخست شما نیست, گامهای زیادی وجود دارد که میتوانید مهارتهای نوشتاری خود را رشد دهید. خواندن به انگلیسی ذخیره واژگانی تانرا می افزاید. تماشای فلم های انگلیسی دانش شما را نسبت به عبارت های خیابانی می افزاید. مطالعه دستور زبان انگلیسی بشکل برخط منبع های نوشتاری تانرا تصفیه خواهد کرد.

5. شخصی. پیشنهاد میکنم که داستان خود را با کدام چیز شخصی ای پیوند زنید تا مقاله های خود را برای خواننده جالب تر بسازید. این یک راهبرد مهم است که درونمایه های شما را از بی روح بودن منع میکند و به خواننده های تان احساس میدهد تا به گفته های تان مرتبط شوند.

6. رشد. مقاله های خوب دارای مقدمه, بخش اصلی و پایانی اند. تعداد زیاد مقاله نویسها به این نمی اندیشند, فقط اندیشه های خود را مینویسند, بدون اینکه به ساختار منطقی آن توجه کنند. زمانیکه کارهای با توجه کم نوشته شده را میخوانم, نمیتوانم که به آن امتیاز کم ندهم, چون حاوی کم توجهی نویسنده است. زیاد اند کارهایکه میتوانید برای توسعه مهارت های نوشتاری خود بردارید. گام های بالا چند پیشنهاد محدود اند و به معنای فراگیر بودن نیست. آنها برای من کار آمد بوده اند و یکی از بزرگترین دلیل های اند که من امروز به ویرایشگر ارشد مجله انکس ارتقاع یافته ام. باور دارم که آنها میتوانند برای شما نیز مفید تمام شوند. اگر هر پرسشی دارید, آزادانه با من تماس بگیرید. خوشحال خواهم شد اگر کاری برای یاری رسانی انجام دهم. 

اگر میخواهید که بلاگ بنویسید و هنوز وارد تارنمای فلم انکس نیستید, اینجاه را کلیک کنید و سفر خود را شروع کنید. شما به خانواده ای نویسنده ها از سرتاسر جهان خواهید پیوست که علاقه مند داستانهای شما اند. نوشتن در فلم انکس بسیار ساده است: فقط اینجاه را کلیک کنید و کلید ثبت نام را بفشارید. به مجردیکه ثبت نام شدید, عضو صفحه من در فلم انکس شوید: در کمترین زمان ممکن پول بدست خواهید آورد. 

اگر از قبل در تارنمای فلم انکس مینویسید, به دوستان تان پیشنهاد بدهید تا از اینجاه ثبت نام کنند و پیشنهاد خواندن این مقاله را برای شان بدهید: این مقاله بصورت دقیق آنچه را که برای نوشتن مقاله های خوب و موفق در تارنمای فلم انکس ضرورت دارند برای شان بیان خواهد کرد.

جیاکومو کرستی (Giocomo Cresti)

ویرایش گر ارشد مجله انکس

فلم انکس

اگر هر یکی از مقاله های قبلی مرا از دست داده اید, میتوانید آنها را با نشانی صفحه شخصی من در یابید: http://www.filmannex.com/webtv/giacomo

لطف کرده و مرا دنبال کنید @giacomocresti76. به صفحه من عضو شوید. 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160