ترقی بانو اسما ابراهیمی مصداقیست بر فعالیت های # بانوان انکس و # فیلم انکس

Posted on at


ما افغان ها شاهد فعالیت های ریز و درشت زیادی از این دو پروژه در کشور خود هستیم که همه بدون استثنا موثر و موفق واقع شده است. بانوان انکس و فیلم انکس از بدوی فعالیت های خویش تا این حال توانسته است که شاگرد های مکتب های دخترانه ی شهر هرات را تحت پوشش برنامه های خویش قرار بدهد و در هفته های آینده  قراری که در مقاله ی قبلی خود ذکر کرده بودم, همین فعالیت ها در چندین مکتب دخترانه ی شهر کابل نیز آغاز می شود و من در این عرصه پیروزی های روز افزون شان را خواهانم.



از جمله ی تمامی برنامه های این دو پروژه این بار علاقمندم که با معرفی یک بانوی موفق, ورزش دوست و ورزشکار افغان که خود مهر تایید است بر ادعاهای این دو پروژه است, برنامه ی اقتدار زنان بانوان انکس و فیلم انکس را معرفی کنم.


این دو پروژه توانسته است از سال جاری خورشیدی بدین سو تیم بانوان استقلال را که زیر مجموعه ی استقلال است تحت حمایه ی خویش قرار بدهد. همین موضوع باعث شده است که موفقیت های قابل ملاحظه ای نصیب این تیم شود. یکی از بازیکنان موفق این تیم اسما ابراهیمی دروازه بان موفق تیم بانوان استقلال است.



اسمای شانزده ساله که در حال حاضر دروازه بان این تیم است در ضمن آن دانش آموز صنف دوازدهم لیسه عالی سوریای شهر کابل است و یکی از دانش آموزان ورزیده ی این مکتب به شمار می رود .


بانو ابراهیمی قسمی که خود او با من در مصاحبه ای گفت : (( در ابتدا با مشکل هایی هم روبه رو شده بودم از جمله پدرم مانع فعالیت من می شد اما من او ره قناعت دادم و او هم قبول کرد .))


قسمس که خود او اضافه می کند که توانسته است مانع ها را از سر راه خود دور کند و به طرف هدف نهایی خود از روزی به روز نزدیک تر می شود.


وقتی که از او پرسیدم: (( خانم ابراهیمی در پهلوی فوتبال به دیگر چیز ها علاقمند هستید؟ ))


وی گفت : (( علاقه ی زیادی به داستان نویسی, مقاله نویسی و شعر سرایی ( شعر سفید ) دارم )) و همجنان علاوه کرد که پیشتر تکواندو تمرین می کرد و حال ورزش بسکت بال را ادامه  می دهد.


به عنوان آخرین سوال از او پرسیدم : ((  با آمدن در این تیم و فعال کردن کانال فیلم انکس برای خود چه تغییری در زندگی او رو نما شد؟ ))


در جواب گفت : (( تغییر های زیادی آمده است به طور نمونه خود را مشهور تر و شناخته تر در جامعه می بینم و هم چنین می توانم که از طریق فیلم انکس کسب در آمد داشته باشم .من از بانوان انکس و فیلم انکس و مسولان محترم آن سپاس گذارم.))


مصاحبه ی بانو اسما ابراهیمی:



نویسنده : فرزاد صالحی


 


 



About the author

farzadsalehi

Student of Journalism Faculty

Subscribe 0
160