درآمد با #فیلم انکس#

Posted on at


در بحث قبلی از کشت و کار گفتم، از اینکه برای بدست آوردن حاصل باید کشت کرد و برداشت نمود، در چند ماه اخیر پس از آشنایی با فیلم انکس بر آن شدم تا من هم به عنوان کابری در این سایت فعالیت نمایم. اما عضویت در این سایت اجتماعی نیز داستانی دارد.نویسندگی یکی از زیباترین علایقم در زندگیست، از سن 15 سالگی تا کنون می نویسم. دلتنگی هایم را، خواسته هایم را و در چند سال اخیر نویسندگی شغلی جذاب برایم شده است.


چند ماه پیش چند روز متوالی در صفحه اجتماعی فیس بوک دائما در مورد درآمد زایی فیلم انکس برای دانش آموزان روبرو می شدم و یکی از همان روزها مشاهده استاتوسی در مورد چگونگی فعالیت در فیلم انکس انگیزه ای شد تا در جلسه ای که برای توضیح نحوه فعالیت در این سایت برگزار می گردید، اشتراک نمایم. اما متاسفانه بنا به دلایلی نتوانستم.پس از آن با افرادی روبرو شدم که در این سایت اجتماعی فعالیت می کردند وقتی در مورد فیلم انکس صحبت می کردند دلم می خواست بیشتر بدانم به همین دلیل دائما از آنها سوال می کردم، توضیحات آنها اشتیاق و هیجان مرا برای عضویت در فیلم انکس چندین برابر نمود.



در روزهای آغازین با نحوه فعالیت در آن آشنایی زیادی نداشتم اما به مرور زمان همه چیز برایم واضح گردید و توانستم هر از گاهی با نوشتن موضوعی یا متنی در این سایت فعالیت کنم. هر چند بسیاری از دوستان با گفتن جملاتی همچون: تبلیغی بیش نیست، حق الزحمه ندارد


همه اش حرف است و ... مرا ناامید می کردند اما حرف های آنها برایم مهم نبود چرا که می دانستم این سایت در افغانستان نمایندگی دارد و بلاخره امروز پس از چند ماه فعالیت غیر متوالی توانستم اولین حق الزحمه ام را دریافت نمایم. امروز حس زیبایی داشتم، با اینکه شاغل هستم و ماهانه مبلغ ثابتی را دریافت می نمایم اما دریافت این حق الزحمه حس عجیبی را در من ایجاد کرده بود یک نوع خوشی.... یا یک جور غافلگیر شدن از چیزی که اصلا انتظارش را نداری.


بهر حال در این بلاگ رسماً تشکر می کنم از عوامل فیلم انکس و به همه دوستانم توصیه می کنم تا با عضویت در این سایت هم بر هنر نویسندگی خویش بیفزایند و هم اینکه با قلم خویش درآمد کسب کنند. چرا که بسیاری دختران و پسران تحصیل کرده در افغانستان شغل ثابتی ندارند و حتی پس از جستجو و تلاش بسیار نمی توانند کاری پیدا کنند، لذا می توان از طریق عضویت و فعالیت در این سایت منبع درآمدی داشته باشند و به استقلال مالی برسند. همچنان می توانند به نویسندگانی حرفه ای و عالی تبدیل شوند.


از این پس تلاش می کنم بهتر بنویسم و به صورت دائمی به فعالیت خویش در این سایت ادامه دهم.



About the author

MasoomaIbrahimi-pouya

my name is masooma I was born on 22 Nov 1983 I have several years experience in media (cinema, TV, radio) I am a writer (short film, drama radio, spot, TV program and ...) Art is my second job! I graduated Kabul economy faculty and now I study business management…

Subscribe 0
160