اثرهای عکاسی – شهرک کامدن لندن

Posted on at

This post is also available in:

در ماه جولای گذشته دوست دختر دوست داشتنی من ایوی (EVy) مرا به لندن در یک مراسم روز تولد برد که در یک مهمانسرای بسیار عالی اقامت گزیدیم و میخواهیم به یک نمایش برویم. برعلاوه, یک روز را در شهرک کامدن(Comden)  ناحیه پرطراوت و شلوغ شمال لندل سپری کردیم. این شهر در انگلستان به نام آواز خوان و آهنگ ساز مشهور آمی ونهوز(Amy Winehouse) که فعلن از جهان رفته است مشهور می باشد. دلیل اینکه از این شهر بازدید کردیم چیز دیگری نیست, فقط خواستیم که از فضا استفاده کنیم و از آب و هوای گرم لذت ببریم و البته چند تا عکس بگیریم.

این را دقیق به خاطر دارم, زمانیکه وارد شهر کمدن میگردید مهم ترین چیزیکه توجه شما را جلب میکند خلوت بعضی از بخش های خیابان اصلی است. در کنار خیابان توقف کردیم و به یک بازار بزرگ غذا به طرف پایین رفتیم. زمانیکه وارد اش شدیم مانند یک خرابه به نظر میرسید. طوریکه به طرف گوشه دور خوردیم, خود را دوباره  در خیابان اصلی یافتیم که با انواع گوناگون مردم از پیر گرفته تا جوان از اقوام گوناگون مملو بود. از گوناگونی مردم هیجان زده شدیم. یکی از جنبه هایکه از آن لذت بردم, تزئین ماهرانه و خلاقانه مقابل فروشگاها بود که کنار خیابان اصلیکه ما در حال قدم زدن بودیم را شکیل داده بود. به ویژه برایم خاطره انگیز بود که یک گربه بزرگ دیواری در یک فروشگاه و پاهای بزرگ او به بسیار برجسته به نظر میرسید از دیوار فروشگاه دیگر قابل مشاهده بود.

زمانیکه از گروه های گوناگون مردمی کامدن تصویر میگرفتم تا حد ممکن میخواستم که ناپدیدار باشم. واکنش مردم در زمان دیدن دوربین قابل پیش بینی نیست, بنابراین متوجه بودم که فرتورها را تند بگیرم و زمانکیه مردم به من نگاه نمی کردند. این سبب میشد که هیچ تفاوتی اتفاق نیفتد. کامدن مانند دیگر بخش های لندن مانند کندوهی میماند که هیچ کس متوجه نیست که کسی دارد از آنها فرتور برمیدارد. این برای روش فرتوربرداری مستند من خیلی سودمند افتاد و می اندیشم که مرا یاری رساند تا لحظه های شلوغ کامدن و مردم آنرا بگیرم.

ممنون از اینکه زمان گذاشتید و این مقاله را خواندید. آرزو دارم که از تصویرهای من لذت ببرید. برای خواندن مقاله های بیشتر من مهرورزید و اینجاه را بفشارید.

اگر تازه وارد فلم انکس شده اید و میخواهید که فلم یا مقاله بارگذاری کنید, این یک تارنمای عالی است, اینجاه را برای شروع بفشارید. به صفحه من در تارنمای فلم انکس عضو شوید و از درونمایه های خود از طریق تویتر مرا آگاه سازید. با این کار میتوانم تا درونمایه های شما را به دیگر کابران تارنمای فلم انکس با استفاده از حسابهای خود در رسانه های اجتماعی درمیان بگذارم.

برای دریافت فرتورهای تازه و فلم های من مهرورزید و به این حساب من عضو شوید:www.filmannex.com/iaingoodyear

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160