CBS, News Secrets of a 60 Minutes cameraman. The Afghan perspective (Dari)

Posted on at


فیلم بردای که ریشه آن به فیلم های سیاه و سفید مربوط  است تاریخ بسیار قدیمی دارد. که در اوالیل این هنر با وجود کمبودات فراوان و نبود اسباب و وسایل مدرن باز هم با کوشش ها و تلاش های مردان قدیم بسیار فیلم های زیادی که با کیفیت بالا از لحاظ تکنیک و نوع آوری بود تولید شده است. با به کار گرفتن رنگهای خاکستری و سایه روشن نمودن صحنه های فیلم که خود نشان دهنده ابتکار بالای فیلمبرداران و فیلم سازان قدیم است. که فیلم برداران آنوقت بخوبی توانستن صحنه های پرمعنیو پرمفهوم برای مردم مشتاق فیلم و سینما بسازند و مردم را راضی نگهدارند.


اگر چه فیلم و سینما یک هنری است که اساساتش را تصویر های دو بعدی تشکیل میدهد بازهم فیلم برداران قدیم با استفاده از هوش و نوع آوری هایشان مردم را تحت تاثیر قرار میدادند. با به وجود آمدن تصاویر رنگی که خود یک انقلابی در صنعت فیلم محسوب میشود کار را برای فیلم سازان دوشوار تر ساخته چون این فیلمبردارها همواره در کوشش تولید محصولات بهتر برای مردم می باشند.


اگر به سایت خبری صدای آمریکا که بنام سی بی اس نیوز است مراجعه نمایید شما شاهد ویدویی خواهید بود که تعدادی از فیلم برداران با کوشش ها و زحمات خود در صنعت فیلمبرداری و سینما تحولاتی بسا عظیم آورده اند. که با دیدن آنها انسان هایی که در قرن 20 زندگی دارند را به حیرت می آورد.


این ها کسانی اند که در سایت سی بی اس نیوز منحیث فیلم برداران کار میکنند. آنها با استفاده از تکنالوژی های جدید و تجارب قبلی خود توانسته اند از ورزشی که فقط سرعت در آن نقش عمده را بازی میکند. فیلم ها و ویدو های ثبت نمایند که چشم انسان از دیدن این چنین لحظات عاجز می ماند که خود نشان دهنده تکامل بشرنسبت به ماحول و اطرافش می باشد.


film recording has very old history, if we search about that. We will find out that film recording has started long time ago. Film that is including animations and backgrounds. Films produced by recording actual people and objects with cameras, or image to create them through animation techniques or special effects. Films are composed of a series of individual frames that are displayed when the speed and seriate, the viewer create the illusion of motion


.


film recording is improving day by day if you watch this video you will see that, there are some people who areworking very hard to record very interesting clip from a mach that is very difficult. 



About the author

zakertanha

Zaker was born in Kabul Afghanistan on Thursday 02/21 AM 1992/06/09. he attended to Habibia high school. for studding knowledge. when war start in Afghanistan he went to Pakistan with his family. he studied computer programs and English language at kout institute in Pakistan. also he attended to TEAKWONDO club…

Subscribe 0
160