شبکه فلم, رسانه اجتماعی فلم انکس “Filmannex” پذیرای نخستین نمایش فلم مستندی از مارک کاکزویسکی می باشد.

Posted on at


شبکه فلم, رسانه اجتماعی فلم انکس “Filmannex” پذیرای نخستین نمایش فلم مستندی از مارک کاکزویسکی می باشد.


امروز مصادف با مراسم نخستین نمایش و ارائه رسمی فلم " زندگی با کسی  Living With Someone" اثری از مارک کاکزویسکی است. فلم روایتگر رویاهای بزرگ یک دختراست. چیزی بیشتر از این نمیگویم و میخوایم که از تماشای فلم لذت ببرید. اما پیش از اینکه فلم را تماشا کنید یک سری جزئیات در مورد ساخت فلم برای شما تعریف میکنم.



 به استثنای هزنه سوخت و حمل و نقل, این فلم با هیچ هزینه ای ساخته شده است. فلم در محله مارک فقط با نورافگن های عادی تصویربرداری شده است.


مارک در جریان تولید فلم با چالش های زیادی روبرو بوده است اما او میگوید که " از هر فلم تازه که می میسازم باید چیزهای زیادی بیاموزم و دارم دقیقا همین کار را میکنم, از فلم قبل هم بسیار آموختم".


میتوانید معلومات زیادتر در مورد تولید فلم را از بلاگ مارک بدست آورید.


او بلاگ نویسی را چند ماه پیش از تولید فلم شروع کرد و علاقه مندان میتوانستند از شروع روند خلاقانه طرحریزی تا فلم برداری تمام مراحل را دنبال کنند.



این دومین بار است که آقای مارک فلمهای تازه اش را در شبکه پخش فلم, فلم انکس به نمایش در می آورد و از اینکه او از تجربه با ما راضی است و برای بار دوم هم ما را انتخاب نموده است خوشحالیم.


رسانه اجتماعی فلم انکس همرا با شبکه فلم رسانه اجتماعی  خود آقای مارک فلم زندگی با کسی را انکشاف خواهد داد. میتوانید آقای مارک را در صفحه فیس بوک, تویتر و صفحه تلویزیون انترنتی شان پیگیری کنید.فلم پایین را ببینید پخش کنید و بازخور بدهید.




About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160