The Nut Job فیلمی انیمیشنی تازه

Posted on at


 

 

اولین پوستر و تصاویری از فیلمی انیمیشنی The Nut Job انتشار یافت. تاریخ پخش این فیلم انیمشنی را 17 جنوری سال جدید 2014 اعلان نمودند.

در این فیلم انیمیشن هنرمندانی که صداپیشگی می کنند قرار ذیل است : Will Arnett, Brendan Fraser, Liam Neeson, Katherine Heigl, Stephen Lang, Sarah Gadon, Jeff Dunham. این فیلم انیمیشن داستانی کمدی هیجانی درباره یک موش خرمای شیطان و بدجنس و یک موش است که هردویشان قصد دارند از یک مغزباب فروشی سرقت کنند، ولی با صحنه ها و ماجراهای زیادی پیچیده و خنده داری روبرو می شوند. این فیلم توسط استدیوی Open Road Films  ساخته میشود و کار نشر و اکران بین المللی این فیلم انیمشنی را کمپنی The Weinstein Company به عهده گرفته است. و کارگردانی این فیلم انیمشن را Peter Lepeniotis بر عهده گرفته که فیلم های انیمشنی TOY STORY 2 و CASPER و Dinosaur از ساخته های وی میباشند. این کارگردان را با فیلم Surly Squirrel میتوان شناخت، یکی از ساخته های وی که چندین جوایز متعدد را از آن خود کرده است.  و داستان نویسان آن هر یک Lorne Cameron, Peter Lepeniotis میباشند. البته فعلا ساخت این انیمشن پایان یافته و ماهها طول کشیده تا تکمیل شود. حال فقط آماده نشر و اکران در بازار جهانی فیلم ها است که یک ماه دیگر این انیمشن را تماشا خواهید کرد.

 بعضی از تصاویر این فیلم انمیشنی



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160