سردبیر ناتو در دانشگاه جورج واشنگتن1

Posted on at


سردبیر ناتو با شرکت در یک نشست در واشنگتن, در مورد ماموریت سازمان ناتو, اکراین و شبه جزیره کریمیه صحبت میکند. سپس او در یک همایش در دانشگاه جورج واشنگتن شرکت میکند و جایزه سال این دانشگاه را از آن خود میکند. این مراسم با عبارت های پایین شروع میشود:



برای ارج گذاری به نقش ناتو در که میتواند انجام دهد و باید انجام دهد و دیدگاه مصوبه شماره 1325 شورای امینت و نقش بانوان در آوردن صلح و پایان تنش ها, برای رهبری در ایجاد برنامه کاری ناتو وصلح و امنیت بانوان و برای تعهدش  در فعالیت های همه جانبه اش در سرتاسر فعالیت های ناتو, برای تعیین یک نماینده ویژه روی موضوع های جدی و مهم و برای رهبری عالی اش, دانشگاه جورج واشنگتن افتخار میکند که جایزه هلری کلنتن 2014 را برای پیشرفت بانوان در صلح و امنیت به سردبیر سازمان ناتو اعدا میکند. 



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160