سردبیر ناتو و بحران اکراین 1

Posted on at


سردبیر ناتو اندرس فاگ راسموسن سخنرانی اش را در بروکسل در مورد بحران اکراین و نقش روسیه که به این کشور تجاوز کرده است شروع میکند . او سخنرانی اش را در مورد ارزش ناتو برای آمریکا و ناتو ادامه میدهد. تنش که در حال حاظر در اکران جریان دارد و سبب شده است که جزیره کریمیه از این کشور جدا گردد و به فدراسیون روسیه بپیوندد.



حالا سردبیر ناتو از ضرورت این پیمان به پاسخ دهی در این بحران در زمان حال و آینده سخن به میان می آورد. او سه اولویت را درجه بندی میکند. نخست تعهد دوباره این پیمان به یک مجموعه دفاعی. بر اساس این اولویت هیچ کس بناید در مورد توان ناتو برای حفظ امنیت کشورهای عضوش شک کند, اولویت دوم باید تقویه حمایت از اکراین باشد و سومین عامل باید بصورت واضع مشخص گردد که اعضای ناتو با در نظر داشت این شیوه معمول نمیتوانند روابط بازرگانی خود را با روسیه ادامه دهند. 



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160