100 شخصیت با نفوذ مجله تایم: رویا محبوب

Posted on at

This post is also available in:

من واقعا تحت تاثیر رویا محبوب قرار گرفتم از بدو دیدن او و فهمیدن اینکه او در افغانستان به دنبال چی میگردد جایی که برای یک بانوی تاجر بسیار مشکل و سخت است.رویا محبوب کسی که تنها به دنبال منفعت نمیگردد بلکه به دنبال تقویت توان بانوان و ایجاد نرم افزار های تحصیلی میباشد.

اول تر از همه,این برای من جالب بود که او توانست به این همه فقط در سن 25 سالگی دست پیدا کند در سنی که هرکس به دنبال وظیفه و شغل برای خود میگردد.من به این افتخار میکنم که فیلم انکس رویا محبوب و فیلم انکس را با خود دارد تا اینکه همکار فیلم انکس در ساختن مکاتب در محیطی دشوار و نا مساعد و کمک به بانوانی مانند رویا در بلند بردن ظرفیت ها و توان آنها باشد تا اینکه به خود اعتماد داشته باشند که میتوانند به اهداف خود برسند.

 

بنابراین سال گذشته انکس بانوان و سیتادل نیویورک افتتاح گردید تا اینکه همکاری برای رویا و افغان سیتادل باشد.

او در درجه بالایی از لیست 100 شخصیت با نفوذ جهان قرار دارد و بیش از 4000 لایک در صفحه فیسبوک دارد و او به کار من بسیار علاقه مند است: مد و دیزاین لباس

یکی از خواسته های او این است تا فرهنگ افغانی را در دیزاین های لباس جای دهد و اینکه یک نام تجاری و برند برای لباس های افغانی خلق کند تا اینکه لباس افغانی را به عنوان یک مارک فشن و مد معرفی کند.من یقین دارم که او روز به روز مشهور تر میشود, و فرصت های خوبی پیش رو دارد تا اینکه این ایده خود را توسعه دهد و محصولات خود را به بازار های معتبر ایالات متحده توزیع کند.

من امیدوارم تا از تجربیاتم در زمینه مد و فشن با رویا محبوب به اشتراک بگذارم تا اینکه ابزار جدیدی برای محکم تر کردن جایگاه بانوان جامعه افغانی و نیز مدرنیزه کردن تمام جامعه پدید آورد.

رسانه ها,مد,بانوان و تحصیلات میتوانند تهداب عظیمی در عرصه رشد و توسعه افغانستان به حساب بیایند.

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160