رویا محبوب, رئیس شرکت افغان سیتادل در بین 100 چهره بانفوذ جهان در مجله تایم

Posted on at

This post is also available in:

این هفته مجله تایم صفحات خود را با 100 شخصیت بانفوذ جهان پر میکند.5 دسته بندی وجود دارد: قدرتمندان, رهبران, هنرمندان, نام آوران و الگوها.برای من دسته نام آوران بالاترین آنها میباشد و در حقیقت بر گرفته از استقامت, تغییر و امید میباشد.برای من این هیجان انگیز ترین است زیرا به معنی کشف میباشد.و رویا محبوب که با من در یک اداره در منطقه منهتن همکار است در لیست نام آوران قرار گرفت همراه با 4000 لایک در فیسبوک.جی زد در حدود 1200 لایک دارد.واضح است که مردم رویا را دوست دارند و چیزهای خاص در او دیده اند.

رویا محبوب موسس و رئیس شرکت نرم افزاری افغان سیتادل میباشد که یک شرکت خدمات نرم افزاری کامل در شهر هرات میباشد.تهیه خدمات کامپیوتری و آی تی به تجار,شرکت های خصوصی,ادارات دولتی و سایر موسسات مانند ناتو را به عهده دارد.افغان سیتادل 25 کارمند دارد که 18 تا از آنها خانم میباشند.من فرصت آشنایی با رویا را زمانی که با فرانچسکو رولی, بناید گذار فیلم انکس و سیتادل نیویورک و ویمن انکس, همکار شد را کسب نمودم.

از آن به بعد 8 صنف درسی مجهز به انترنت با تلاش های رویا و فیلم انکس در افغانستان ساخته شد.اطفال با انترنت آشنا شدند و به آنها روش یادگیری رسانه های جمعی و فیلم سازی نیز اضافه شد.هدف این است تا 40 صنف درسی مجهز به انترنت که 160000 شاگرد را با دنیای بیرون در ارتباط میسازد را ایجاد کنیم تا انها آینده ای به مراتب روشن تر از نیاکان خود داشته باشند.

طوری که من این مقاله را نوشتم, من درک کردم که بودن من با رویا فقط در تبادل ایمیل و مکالمات اداری محدود نبوده است .من خیلی خوش هستم که زمانی را نیز با او در بیرون سپری کردم, به او بیرون بروکلین را نشان دادم و با او برای خریداری یک آیفون برای برادرش رفتم.زمانی را که با او سپری کردم به من اجازه داد تا او را به عنوان یک جوان با انرژی  کسی که آهسته آهسته دنیا را میخواهد تغییر دهد اما به شکل بسیار بهتر.تبریک باشد دوباره.

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160