هفتادو هشت هزار نفر خود را برای زندگی کردن در مریخ ثبت نام کرده اند

Posted on at


امستردام: در جهان ۷۸ هزار نفر خواهان این هستند که زندگی باقی مانده خود را در سیاره مریخ سپری نمایند. در هالند در پروژه  شرکت (مارس ون) آن هزار ها نفر که خواهان هستند در سیاره مریخ زندگی کنند٬ پیش از رسیدن په سیاره مریخ در یک جای مشخص آن ها جا به جا میشوند.



در این شرکت آن افرادی کی دل ایشان از زندگی کره زمین دلسرد شده  و از دنیا , کار و بار دلسرد شده اند و خواهان این هستند که زندگی باقی مانده خود را در مریخ سپری نمایند٬ ثبت کرده اند. یگانه خبر خوش این شرکت این است که در این شرکت تنها خبر از زندگی در مریخ است که دیگر بازکشت به زمین نمیکنند و زندگی جدیدی شروع میکنند٬ و اصلا خبر بازگشت به زمین در آن نیست. همچنان همه کسانی کی در برنامه (مارس ون) به سیاره مریخ میروند باید تا لحظه مرگ در همانجا بمانند.



برای اشخاص که خود را در برنامه (مارس ون) هالند ثبت نام کرده اند٬ به مدت هشت سال در این مورد تدریس داده میشود و در سال ۲۰۲۲ میلادی سفر ایشان بسوی سیاره مریخ شروع میشود که مدت زمان این سفر ایشان ۲۰۰ روز میباشد. و در سال  ۲۰۲۳ میلادی در سیاره مارچ تمام مسافران زندگی خود را شروع خواهند کرد. 



آیا شما هم خواهان سفر از این سیاره پر از درد٬ رنج٬ مصیبت و پریشانی به سیاره رویایی مریخ هستید؟



اگر خود را تا به حال در فلم انکس ثبت نام نکرده اید لطف کرده برای ثبت نام اینجا را فشار دهید.


و همچنان برای دیدن مقاله های جدید و قبلی فلم انکس٬ من را با پیوند زیر دنبال نماید: http://www.filmannex.com/Enayatullah 



About the author

Enayatullah

Enayatullah Mayar is born in 1992/8/12,He is graduated from Sultan Ghiyasudden Ghuri High school , and right now He Student of Engineering "Civil Department" faculty. also he is Social media officer and pashto language translator in "ACSC" herat branch.

Subscribe 0
160