شروع نیمه سال تعلمیمی 1393

Posted on at


طوریکه بر همه ای ما و شما برملا میباشد، هر سال تعلمی بدو قست تقسیم شده است قست اول از شروع سال تا به شروع امتحانات چهار و نیم ماهه؛ و قسمت بعدی بعد از امتحانات چهار و نیم ماهه تا به فرا رسیدن امحانات سالانه که امحانات فاینل سال مذ کور میباشد. بلی! شاگردان درین جریان تمام سعی و کوشش خود را به خرج داده تا بتوانند نمرات عالی را کسب نمایند و به درجات عالی، سال تعلیمی خود را به پایان برسانند. امسال امتحانات چهار و نیم ماهه در ماه مبارک رمضان واقع شده بود و تا 15 رمضان جریان داشت.



شاگردان مکتب امیر علی شیر نوایی که سخت تشنه ای درس و تعلیم هستند تمام سختی ها را مثل گرمی تابستان، تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان را متحمل میشدند و با علاقه خاص دروس خود را آماده گی گرفته و به امتحانات خود حاضر میشدند تا اینکه امتحانات خود را به پایان رسانیده اند. شاگردان پر تلاش این مکتب صرف نظر از همه ای مشکلات، همه روزه بعد از سپری کردند امتحانات خود به صنف فلم انکس حضور به هم میرساندن و دروس این صنف را نیز ادامه میدادند و سخت علاقه مند بودند تا برای شان درس جدید داده شود.



این شاگردان در جریان ماه مبارک رمضان و   امتحانات با علاقه مندی زیاد دروس صنف فلم انکس را نیز فراگرفتن و با موضوعاتی جدیدکمپیوتری مثل


معرفی صفحه دیسکتاب، دکمه ای شروع، نوار وظیفه، تغییر زبان کیبورد، اضافه کردن و حذف کردن زبان روی کیبورد، ساختن پوشه ای جدید، انتقال فایل ها به داخل پوشه و فلش، معرفی برنامه وردپد، نکات مهم برنامه ای ورد که برای نوشتن مقاله ضروری میباشد، با طرزمقاله نویسی و بیوگرافی نویسی آشنا شدند . این شاگردان بر علاوه ای موضوعات ذکر شده با استفاده ای انتردنت مثل (طریقه ای سرچ کردن، ساختن جی میل، ساختن فلم انکس نیز آشنایی ابتدایی پیدا کردن و انشاالله تمام اینها را با جزییات بیشتر آموزش خواهد دیدند. این همه سعی و کوشش و علاقه مند بودن به درس و تعلیم شایستگی شاگردان مکتب علی شیر نوایی را به تصویر میکشد و نشان میدهد که این شاگردان آینده ای درخشان را در پیش روی دارند. 



"نویسنده فروهر "بصیر



About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160