استفاده از مبایل

Posted on at


مبایل وسیله الکترونیکی و پُل ارتباطی بین تمام افراد می باشد توسط این وسیله انسان ها می توانند از نقاط دور از حال  و احوال یک دیگر با خبر باشند .



فواید مبایل


v  در مواقع ضروری سبب حل شدن مسایل خانه و کار می شود .


v  توسط مبایل افراد می توانند ضروریات خود را کسب کنند .


v  در عصر امروزی شخص می تواند حتی خرید و فروش وسایل خانه ، خوراکه و هر آنجه که ملزم ایت فقط با یک تماس بر قرار کردن توسط مبایل به زمان اندک معیا کند .



v  مضرات مبایل


v  مبایل را نباید به گوش راست خود نزدیک کنیم چون قسمت راست مغز سر ذکاوت و هوشیاری شخص است سیکنال مضر مبایل باعث کاهش ذکاوت می گردد .



v  هر گز مبایل را به قلب خود نزدیک نکنیم مخصوصا هنگامیکه روی ویبره یا لرزه باشد چون باعث سکته قلبی می گردد .



v  در صورتیکه مبایل چارچ کم دارد و یا علامه چارچ کم را میدهد نباید به دیگران تماس بگیریم و یا تماس دیگران را جواب دهیم چون ویروس پخش میکند .


v  در چریان تماس با دیگران مبایل را به گوش خود نگیریم هنگامیکه طرف جواب داد آن وقتی است که شما هم مبایل را به گوش چپ خود گرفته و حرف بزنید چون به سیستم عصبی مضر است . بهترین راه استفاده از گوشکی است .



v  هنگامیکه  مبایل در حال چارچ گرفتن است از آن نه برای تماس ، نه برای جواب تماس و نه هم پیام استفاده نکنیم چون امکان دارد پرازیت پخش شود مبایل انفلاق کند به شخص ضرر مالی برسد این یک حقیقت است و برای تعدادی از افراد اتفاق افتاده است .



v  سعی کنیم همیشه و در همه اوقات از مبایل استفاده نکنیم چون نگاه به صفحه مبایل باعث ضعیفی چشم و استفاده مکرر از مبایل سبب عصبانی شدن شخص میگردد .


Akbary



About the author

akbary

محصل سال دوم انجینیری

Subscribe 0
160