برنامه تازه اقتصادی باراک اباما برای افزایش درآمدها در آمریکا

Posted on at


درآمد یک دغدغه بسیار مهم در زندگی همه افراد است که به آن بسیار اهمیت میدهند و بخش بزرگی از برنامه های خود را بر اساس آن تنظیم و برنامه ریزی میکنند. هر اندازه که فضای شهری بیشتر گسترده شود و گسترش یابد نقش سازمانها و نهادهای تولیدی و خدماتی بیشتر میگردد.


در جامعه آمریکا که یک بازار بسیار گسترده ای دارد و ملیون ها سازمان و نهاد در آن به کار و فعالیت مشغول اند توانسته اند که بزرگترین اقتصاد جهان را شکل دهند. بیشتر مردم آمریکا در نهاد های صنعتی تولیدی و خدماتی به فعالیت مشغول اند و دارند در سرتاسر جهان خدمات و تولیدات خود را عرضه میکنند. شهرت اقتصاد و توانایی های آن برای همه هویدا است و همه را آرزوی همکاری با این بازار بزرگ را دارند زیرا می اندیشند که این میتواند یک فرصت بسیار عالی برای شان باشد تا توانایی های آن کشف گردد و بتوانند با خلاقیت خود درآمد بزرگی را نصیب شوند.



باراک اوباما در یک مصاحبه اش از فرصت های بسیار بزرگ در این کشور حرف میزند و میگوید که مردم ما شایستگی های بیش از این را دارند و باید به آنها برسند. به گفته او آنها توانسته اند که در ظرف چهار سال گذشته بیش از هشت جای کار ایجاد کنند که ملیون ها فرد در آنها مشغول به کار گردند.


او می افزاید که مردم ما باید به معاش و امتیازهای دست یابند که شایسته اند و بتوانند تا خانواده های خود ار پشتیبانی کنند. آنچه امروز در آمریکا در جریان است سبب میگردد تا مردم آمریکا زیاد کار کنند ولی کم درآمد داشته باشند. این قابل قبول و ادامه نیست. باید تغیر کند بنا بر این او دستور داده است تا تمام قوانین بررسی گردند و اصلاحات ممکن عملی گردند.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160