نرم افزارهای برای فلمسازها و علاقه مندان فلم

Posted on at


این مقاله من ترجمه یک مقاله انلگیسی در فلم انکس است. خدا کند که مورد پسند شما قرار گیرد


زمانیکه شما علاقه مند فلم و یا اینکه فلمساز هستید, دوست دارید که در جریان خبرهای بروز جهان سینما قرار داشته باشید و بدین منظور گوشی همراه و یا دستگاه تبلت خود را استفاده کنید. در پایین فهرست از نرم افزارهای گوشی های همراه و دستگاه های تبلت(Tablet) برای علاقه مندان فلم و فلمسازان قرار دارد.



فندانگو(Fandango)


برنامه خوبی برای بررسی زمان نمایش فلمها, تماشای صحنه های کوتاه و پیش خرید تکت می باشد .


آی ام دی بی(IMDB)


دانش نامه فلم, نرم افزار ویژه خود را دارد که میتوانید در آن در مورد زندگی نامه هنرمندان و درجه اعتبار فلم ها را جستجو کنید و در ضمن آخرین اخبار فلم ها را مرور کنید. بار بعدی که در میخانه نقل قول پسندیده از یک قلم دلخواه خود را به یاد نداشتید از این نرم افزار استفاده کنید.



نرم افزار" بعد از اعتبار" (After Credits)


برای دیدن ارزش اعتبار هر صحنه از این نرم افزار استفاده میشود.


آی فلم(IMovie)


این نرم افزار ویژه فلمسازهای است که میخواهند بخش از فلم خود را با استفاده از گوشی های همراه آی فون ویرایش کنند, موسیقی اضاف کنند و ویدیو در میان بگذارند.


نرم افزار جستجوگر آفتاب(Sun Seeker)


آیا شما در جای هستید که فراموش میکنید چی زمان آفتاب غروب خواهد کرد؟ آیا پیش از اینکه آفتاب غروب کند صحنه های کلیدی خود را باید تصویر برداری کنید؟ نرم افزار جستجوگر آفتاب شما را در این موارد یاری میرساند.



نرم افزار تولید کننده(Producer)


از همیاری های شخصی این نرم افزار میتوانید در هر جاه استفاده کنید.این نرم افزار به شما اجازه ساخت برنامه های متفاوت را میدهد و میتوانید در مورد موقعیت ها, کارمندان, کارکنان و غیره معلومات اضافه کنید.


فلم و برنامه های فلمسازی ایکه شما استفاده میکنید کدام ها اند؟ با دیگران درمیان بگذارید


 



About the author

160