راز های موفقیت و کامیابی در زندگی انسانها

Posted on at


!تصمیم بگیرید باز هم تصمیم بگیرید


 


ما همه گی میدانیم که یک تعدا اشخاصی هستند که به ناز و نعمت به دنیا آمده و بزرگ شده اند. این قسم اشخاص، پدر و مادر ثروتمند دارند و در یک مکان خاصی زندگی میکنند، و از شرایط خوب زندگی برخوردار میباشند. هر نوع ضروریات شان رفع میشود و در زندگی خویش هیچ نوع کمبودی را احساس نمیکنند. و هم این در حالی است که ما و شما همه شاهد هستیم، که این افراد در آینده به مشکلات چاغی، ترس و اعتیاد روبرو میشوند.


و همچنان افرادی هستند که برخلاف اینچنین اشخاص همراه با شرایط گوناگون، زندگی را به شکل تنهایی سپری مینمایند تنها به این خاطر که قصد میکنند و راه های زندگی را به آخر میرسانند و به این قسم به یک انسان بزرگ مبدل میشود. راز موفقیت این اشخاص در چی است؟ زمانیکه ایشان میبینند که کدام راه برای شان نمانده است، در این صورت تصمیم میگیرند، باز تصمیم میگیرند و باز بعد از هر چیز راه برتر را انتخاب مینمایند. آنها تصمیم واقعی میکیرند و به این ترتیب زندگی خودش خود را تبدیل مینماید.



اما منظور من از (تصمیم واقعی) چی است؟ بعضی از مردم میکویند که: "من باید وزن خود را کمی کم کنم، من باید عواید زیادی داشته باشم، من باید برای خود خوب کار کنم. من باید از نوشیدن مشروبات الگولی دست بردارم و ..." اما حقیقت اینجاست که این افراد تمام روز میتوانند "باید" و "باید" بگویند، بدون اینکه فکر کنند که این مکرر گفتن در شرایط زندگی شان چی تفاوتی را آورده است. اگر به راستی به فگر فرق آوردن در زندگی باشند، در این صورت لازم است که به طور جدی تصمیم بگیرند. به این معنی که شما باید برای رسیدن به هدف تان هر نوع چیزی که سر راه تان باشد، بردارید و به مقصد خویش دست پیدا کنید.



زمانیکه قصد کردن اینقدر آسان و ساده باشد، در این صورت چرا بسیار افرادی کمی در زندگی خود تصمیمات واقعی میگیرند. به این خاطر که همه نمیداند که تصمیم واقعی چی قسم است. این گروه انسان ها فکر میکنند که تصمیم به معنی واقعی، فهرست کردن آرزوهاست. میگویند که: "من باید سیکار کشیدن را ترک کنم و یا هم از نوشیدن الگول دست بردارم". بسیار از مردم برای دراز مدت ها تصمیم ندارند و اصلا نمیدانند که تصمیم کرفتن در زندگی انسان ها چی تفاوت ها را به میان میآورد. آن اشخاصی که در زندگی خود موفق هستند هر روز سه تصمیم قوی و نیرومند را میکیرند.


اول: اینکه هدف خود را روی چی مقصدی معطوف کند.


دوم: این هدف برای شان چقدر اهمیت دارد.


سوم: و همچنان اینکه، آنها برای انجام دادن این هدف خویش کدام راه را انجام داده میتوانند.



به امید موفقیت های مزید خوانند گان گرامی٬


:برای خواندن مطالب دیگر من میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید


http://www.filmannex.com/Enayatullah 


"عنایت الله "مایار


 



About the author

Enayatullah

Enayatullah Mayar is born in 1992/8/12,He is graduated from Sultan Ghiyasudden Ghuri High school , and right now He Student of Engineering "Civil Department" faculty. also he is Social media officer and pashto language translator in "ACSC" herat branch.

Subscribe 0
160