فلم انکس٬ آغاز دوره جدید در مکاتب شهر هرات!!!

Posted on at


همان طوری که هفته ها و روز های گذشته برای ملت افغانستان سرنوست ساز بود و همه مردم به پای صندق های رأی دهی رفتند تا ریس جمهورآینده خود را انتخاب کنند و گام بزرگی در راستای سیاست گذاشتند، برای شاگردانیکه جدیدأ خود را در صنوف تازه ایجاد شده فلم انکس ثبت نام کرده اند نیز سرنوشت ساز بود؛ یعنی آنها یک گام جدیدی را در زندگی خود برداشتند و میخواهند در پهلوی درس و تعلیم، تا یک اندازه از زحمت کشی خود کسب درآمد داشته و نمک زحمت کشی زندگی را بچیشند.



قبل از اینکه در مکتب هاتفی دوره جدید مقاله نویسی و رسانه های اجتماعی آغاز گردد؛ تبلیغاتی از طریق برگه های تبلیغاتی ساخته شده که در آن برگه ها توضیحات مختصر در باره طریقه ثبت نام شاگردان ذکر گردیده بود صورت گرفت. برگه های ساخته شده به دروازه های صنوف مکتب،دیوار ها و بورد ها نصب گردیده بود تا شاگردان از دوره جدید مطلع شوند. خوشبختانه شاگردان مکتب هاتفی علاقه مندی زیادی نشان دادند و به تعداد 70 شاگرد خود را درین دوره ثبت نام کردند. دوره جدید فلم انکس فعلا در مکتب هاتفی آغاز یافته است و شاگردان در دو صنف جداگانه حضور دارند و درس خود را ادامه میدهند. شاگردان هاتفی آنقدر علاقه مند این صنف هستند که تمام خسته گی ساعات درسی مکتب خود را فراموش کرده بعد از دروس مکتب خود بدون تاخیر و وقفه به صنف مقاله نویسی و رسانه های اجتماعی حاضر شده و با علاقه فراوان به دروس خود ادامه میدهند و سخت تلاش دارند تا از صنف خود بصورت درست استفاده کنند.


 


زحماتیکه کمپنی فلم انکس برای دختران افغان متحمل میشود را تمام شاگردان، مدیره ها و استادان مکاتب هرات موردتقدیر قرار میدهند و برای کارمندان این کمپنی موفق و معتبر آرزوی موفقیت های هر چی بیشتر میکنند و موفقیت این کمپنی و شرکت سیتادل را نتیجه صداقت و همدردی آنها با ملت ستم دیده افغانستان میدانند و برای آنها مبارکباد میگویند!. شاگردان مکتب هاتفی در نمایشگاه که در ریاست اطلاعات و فرهنگ دایر شده بود نیز سهم بسزای داشتند و تمام صنایع دستی خود را در آن جا به نمایش گذاشتند که خوشبختانه صنایع دستی این مکتب در بین تمام صنایع دستیکه به نمایش گذاشته شده بود مقام اول را گرفت و قرار است از طرف ریس اطلاعات و فرهنگ مورد تقدیر و تحسین قرار بگیرند که این خود ابتکار و خود کفایی این شاگردان را نشان میدهد و جای افتخار به پرسونل کاری این مکتب میباشد.فعالیت های ورزشی این مکتب نیز جریان دارد و مسابقات ورزشی در بین خود شاگردان دایر شده تا آماده اشتراک در مسابقات بین مکاتب شهر هرات شوند در آخر میخواستم بگویم که هیچ زحمت و تلاشی بی نتیجه نمانده و" نابرده رنج گنج میسر نمیشود".


 


فروهر اسفزاری


برای خواند مطالب قبلی فلم انکس من میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


www.filmannex.com/Hatifi-Herat



About the author

Hatifi-Herat

Established in 1938, Hatifi High School is one of the largest schools in Herat, Afghanistan and has 8300 students. The students attend the classes in rotations. The school offers 116 classes only for female students. Film Annex and Citadel are building an INTERNET classroom at Hatifi High School in June…

Subscribe 0
160