سردبیر عمومی ناتو در دانشگاه جورج

Posted on at


سردبیر عمومی ناتو در دانشگاه جورج تاون ایالات متحده آمریکا در حال سخن رانی است. او در همایشی سخن میراند که توسط سازمان جورج تاون برای بانون, صلح و امنیت برگزار شده است. او در این همایش از بانو کلنتون, وزیر پیشین خارجه آمرکا بخاطر خدماتش برای بانوان قدردانی میکند و به بیان خشونت ها و تبعیض هایکه هر روزه بانوان با آنها روبرو اند میپردازد.



 


به گفته سردبیر عمومی ناتو بانوان د رمعرض خشونت های رو به افزایش جنسی قرار دارند و واقعیت خشن اینست که در تعداد زیاد منطقه های دچار درگیری, از یک سرباز, بانوان بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. بانوان خود را در روند های صلح به حاشیه رانده شده احساس میکنند. اگر بانوا نقش فعالی در ایجاد و نگهداری صلح نگیرند, ضرورت ها و علاقه های نصف نفوس جهان درنظر گرفته نشده است. بعدا او سخنرانی اش را با نقش ناتو در توانمندسازی بانوان ادامه میدهد و از افغانستان مثال می آورد که تغیرات زیادی را ناتو سبب شده است و توانسته است در زندگی بانوان تغییرات زیادی را رونما سازد.



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160