محیط زیست

Posted on at


محیط زیست عبارت از همه عناصر زنده و مرده طبیعتی که پیرامون انسان را فرا گرفته و همه با همدیگر دارای ارتباط متقابل میباشند،است.

محیط زیست جای زنده گی کردن و لذت بردن از نعمات الهی است و محیط زیست سالم و پاک نشانهء از بهشت برین بوده که با تاسف مردم کشور ما از طرق مختلف باعث آلوده گی،خرابی و نابکاری ماحول خویش میگردند و این انسان های بی توجه در عوض پاک نگهداشتن خانه،مکان و کشور خویش زباله ها و یا زایدات غذایی را در جاده ها و یا کوچه های شهر خود می ریزند و به نتیجه ناگوار اینکار فکر نمی کنند که این مواد به اثر تخمیر و فساد سریع باعث بو های نامطبوع و متعفن شده و محل مناسب برای رشد و تکثیر مگس ها و سایر حشرات می گردد.

امیدوارم هر شهروند با دقت تام هر عملی را که انجام میدهد عواقب آنرا فکر نموده و به خصوص بکوشد تا در حفظ و پاکی محیط زیست تلاش نماید؛ چرا که حفظ محیط زیست، تزریق روح تازه و پر نشاد به زنده گی ماست و باید بدانیم که مردم کشور گل های چمن کشور اند، پس چی خوب است که همه باهم این چمن ور خود را به خاطر سلامتی و شادابی روح و روان گل های کشور حفظ کنیم.

حفاظت از محیط زیست وجیبه اسلامی هر فرد بوده،پس محیط زیست و یا زمین خود را به عنوان هدیه خداوند (ج) گرام بدارید.

بیایید ما و شما هم دست به دست هم دهیم و در این فصل نهال شانی٬ وجیبه اسلامی و وطنی خود را انجام دهیم و با غرص کردن یک دانه نهال کشور خود را سرسبز نمایم تا که باشد فرزندان ما با یک کشور پاک و هوای خوب زندگی نمایند.

تشکر

برای خواند مطالب قبلی فلم انکس میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:

http://www.filmannex.com/herat-womensannex

عنایت الله مایار

 



About the author

herat-womensannex

Herat Digital Citizen Fund is subpart ofDigital Citizen Fund based in NYC. Digital Citizen Fund.com is a blogging and film platform that empowers the women and children of Central Asia with a "pay for content" model where bloggers and filmmakers get paid based on their Buzz (performance) Score. Monthly payouts…

Subscribe 0
160