زنده گی چیست؟؟

Posted on at


عصاره ای از هستی و نیستی,کتابی نخوانده از غم ها و شادیها,الگویی برای مبارزه با مصائب و سختی ها و رهنمایی برای مبارزه کردن با حسرت ها و افسوس ها.این زنده گی است که همیشه شتابان در گذر است همچون برق و باد.در حالی که اگر شاد باشیم گذر هر لحظه اش با سرعت زیادو اگر غمگین باشیم گذر هر ثانیه اش برابر است با گذر قرن ها.گذر زمان همچون مرهمی است که به درد ها و نابسامانی های انسان تسکین میبخشد.در واقع گذر زمان جنگ ستیزی است برای آزمون صبر و شکیبایی.


و زمانی که از غم و اندوه رهایی مییابیم و با بال های سعادت و خوشی به سوی شادی های دنیا پرواز میکنیم. آری آری این صبر ایوب انساناست که میتواند با مشکلات بجنگد و همواره سلطان شهر و دیار شادی ها باشد.و آن گاه انسان از خود میپرسد آیا این من بودم که برآن همه محنت و معصیت کامگاری یافتم؟



شرط های زنده گی عشق و امید و ایمان است.شرط های مهم واساسی برای ادامه ی حیات.و از همه مهمتر تحمل سختی ها که خود اساسی ترین گزینه برای رسیدن به قله های بلند ترقی.قله هایی که برای رسیدن به بالاترین نقطه ی آن از بایدهر گونه کوششی دریغ نکنیم.طی همین دوره ها و مرحله هاست که انسان به مرحله ی تکامل روح میرسد.



انسانی که خداوند او را اشرف مخلوقات قرار داده و برایش نعمت های زیادی اعطا فرموده.زندگی انسان مملو است از این زیبایی ها و از این نعمت های پروردگار عالمیان.زنده گی هر لحظه اش زیباست.میتوان در هر جای آن بذر عشق پاشید وشکوفه های سپید و صورتی امید را از جای جای آن حاصل گرفت. چه نیکوست که از هر لحظه ی زنده گی استفاده ی مفید نمود چرا که روزگار بی وفاست و شتاب لحظه ها با شتاب.



پس ای انسان سخت کوش بشتاب به سوی موفقیت های بیشتر


برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس ام میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/herat-womensannex


تیرمه احمدی یار



About the author

herat-womensannex

Herat Digital Citizen Fund is subpart ofDigital Citizen Fund based in NYC. Digital Citizen Fund.com is a blogging and film platform that empowers the women and children of Central Asia with a "pay for content" model where bloggers and filmmakers get paid based on their Buzz (performance) Score. Monthly payouts…

Subscribe 0
160