سپاس گذاری از زحمات مادر

Posted on at


چگونه میتوان توصیف واژه ای را کرد که وصف ناشدنی است,چگونه میتوان از دریایی صحبت کرد که بیکران است,چگونه میتوان از آسمانی که انتهایش بی اتنهایی است و چگونه میتوان از خورشیدی صحبت کرد که میتابد بدون هیچ توقعی.


مادر نمونه ایی است از گل واژه های بهشت که معبودمان خواسته آن را در این هستی برایمان به نمایش بگذارد,میخواهد ذره ای از مهربانی ها و محبت های خود را در این واژه یعنی مادر به جلوه در آورد به او هیچ یک از نعمت های خدا به قلب مادر به نگاه دلسوزش و به دستان پرمهرش و به صدای گرم و دلنوازش و به صبرش نمیرسد .



مادر عزیزم, سر را به سجده میگذارم به دلیل بودنت,محبتت,حوصله ات و آنگاه خدا را سپاس گذاری میکنم.مادر خوبم تو مقدسی سپاس گذاری از تو و لمس دست هایت که همیشه میگفتی:همینکه دست هایت را در آغوشم گره زنی بزرگترین سپاسگذاری را انجام داده ای.


اما من مادر به پاکیت و نجابتت با طهارت به دستانت دست میگذارم و سپاس گذاریت را میکنم.ای مهربان ترینم تو بی توفع از من هم چون شمع سوزان سوخته ای و مرا همیشه روشن ساخته ای.ای وای باز هم من توقع دارم و میخواهم دعایم کنی و تا آخرین نفس که در سینه ی هردویمان می تپد دعایم کن تو ای بهترین و زیباترین مخلوق خدا زیرا ملکوت دعایت تا عرش میرسد.دعا کن تا خداوند توفیقی به من بدهد تا ذره ای از زحمات تو را جبران سازم.



و من چیزی ندارم و چیزی را لایق نمیدانم تا بتوانم با آن ذره ای از زحماتت را جبران سازم ولی قلب کوچکم را به تو هدیه می کنم .فدای تمام مهربانی هایت.بوسه میزنم قدوم پر از مهرت را ای عزیز تر از جانم.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس ام میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool


نویسنده: گروپ ستاره های درخشان



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160