ویدیوی " کاملا هوشیار" کیتی پیری در مورد کنترل ذهن 2

Posted on at


موزیک ویدیوی کیتی پیری تحت نام" کاملا هوشیار" در مورد کنترل ذهن


قسمت دوم:


موزیک ویدیو Katy Perry که تحت نام" کاملا هوشیار" یا “Wide Awake” بوده یکی دیگر از پیشکش های صنعت موسیقی پاپ میباشد که با نمادها و سمبول های تصویری  زیاد بار دیگر پیوند برنامه های شاهی در موضوع کنترل ذهن را هدف قرار داده است. پیوند به این عمل اغلب در رسانه های جمعی رخ می دهد، ولی اکثرا توسط نماد های و جلوه های تصویری متحرک برنامه سازی میشوند. و ما میخواهیم نگاهی به معنایی پنهان "کاملا هوشیار" یا “Wide Awake موزیک ویدیو Katy Perry بیندازیم. اکثرا آهنگ ها و ویدیو های مشهور صنعت سرگرمی و موسیقی بر مبنایی سمبول های مخفی نمادین ترسناک، گیج کننده، و پنهان ساخته میشوند. و بیشترین موضوع آن درمورد برنامه نمودن انسان یا برده کشی میباشد. آنان با ترفند ها و تکنیک های پیشرفته شستشوی مغزی میخواهند برنامه ی خوبی برای اهداف شان داشته باشند. در واقع این ایدیا توسط نخبگان تاریک و مخفی در زمینه های نظامی، سیاسی و عالم اموات استفاده میشود. پروگرامینگ شاهی بارها از طریق تجارت سرگرمی مورد استفاده قرار گرفته است، نه تنها اشخاص مشهور قربانی سو استفاده در شستشوی مغزی هستند، بلکه با استفاده از سرگرمی به کارهای ماهرانه، پر زرق و برق، فریب و تمرین وحشتناک، استفاده از نماد هارا به رخ اذهان عمومی کشیده و از طریق رسانه های جمعی انتشار میکنند.



" کاملا هوشیار" یا “Wide Awake موزیک ویدیو Katy Perry همچنان یکی دیگر از موزیک ویدیو های است که به تدابیر و برنامه نمودن از طریق خط داستان و تصاویر فریبا اشاراتی مینمایند. خوب برای بیشتر مردم این مفاهیم مخفی واضح نیستند. برای کسانی واضح و آشکار میشود که در زمینه ی برنامه نمودن و شستشوی مغزی، نخبگان مخفی، اشراقیون و ایلومناتی اطلاعاتی داشته باشند. و این اشخاص دیر یا زود متوجه روی کار آمدن آشوب دیگری در صحنه میشوند. تصاویر ویدیو با نمایش از دنیای تخیل برده درونی، با استفاده از ست های نمادین، مانند آیینه، شاه پرک(شاه پرک شاهی) مکان های پرپیچ و خم وغیره.. نه تنها مفهوم برده های کنترل شده را هدف قرار داده بلکه " کاملا هوشیار" یا “Wide Awake بخوبی وکاملا از نماد های استفاده برده که خط داستان را کمی عمیق و مفاهیم را مختل نموده است. بیایید نگاهی به معنای عمیق صحنه ها بینداریم:


" کاملا هوشیار"


در شروع ویدیو، ما مشاهده مینماییم که Katy در حال تکمیل نمودن یکی از فیلمبرداری های مشهور خود که بنام دختران کالیفورنیا است میباشد. او موههای ساختگی صورتی رنگ مشهور خود را نیز بر سر نموده است. تقریبا شخصیت او را در حال نیمه عریان که به اصطلاح ستاره پاپ است نشان میدهد.



Katy نمایش های را اجراع میکند که از او توقع شده باید اجرا کند.


زمانیکه او نمایش را تمام نموده و وارد اتاق لباسهایش میشود، موههای ساختگی اش را برمیدارد،و بصورت نمادین تغییر و تحول اورا بشکل دیگری نشان میدهد. ( این اشاره همچنان یکی از مهمترین قسمت ویدیو لیدی گاگا که بنام ازدوج با شوالیه بود نیز است). بعدا Katy بخودش در آیینه برای مدتی خیره میشود تا زمانیکه او از حقیقت کاملا تجزیه ویا جدا شود.( تجزیه و یا جدایی یکی از مهمترین بخش شستشوی مغزی است) و او در دنیای کاملا فانتزی داخل میشود. این دنیا در حقیقت دنیای درونی روانKaty Perry میباشد.



 Katy روبروی دروازه ی می ایستد که با دو ستون استوار در پهلو قرار دارد. در نمادهای رمزی ستون ها محافظ دروازه مکانهای افسانوی مقدس هستند. با این حال، آن تفکر خود Katy میباشد.


Katy بعدا متوجه میشود که دنیای درونی او پر از راههای تاریک و پرپیچ خم، تله ها و خطرات هستند. به نظر میرسد او از اینکه در درون تفکر خودی است اصلا اطلاعی ندارد. و او حتی توسط تله های که برای او کاشته اند نیز گرفتار میشود.



حین کنترل فکر یا شستشوی مغز، گرداننده های پشت پرده به اصطلاح کنترل ذهن برده را گرفته و اورا همرای تمام چیز او دوباره برنامه میکنند. این موجب میشود که برده در درون فکر خودش ناشناخته باقی بماند زیرا که تمام تفکر وی کاملا پاک و دچار دگرگونی کلی شده است.


Katy متوجه میشود که او نمیتواند بدون کدام عاملی از داخل راههای پرپیچ و خم عبور نماید. یعنی بدون شخصیت اصلی، در صحنه بعد نشان میدهد که آتش سرخ رنگ که در جشن های آتش بازی استفاده میشود از سینه کتی خارج شده و به آسمان میرود، بدین معنا که او کمک میطلبد. و شخصیت اصلی وی که سن خورد داشته و جوانتر از او است به کمک وی ظاهر میشود.




شخصیت جوانتر Katy کرکتر واقعی او میباشد. یعنی (Katheryn Elizabeth Hudson)  با اعتقادات و ارزش ها کامل مانند خود اوست. بدین معنی که او همان شخصیت قدیمی اوست قبل از اینکه شستشوی مغزی شود. کسانیکه وظیفه کنترل ذهن افراد را بر عهده میگیرند به دنبال تخلیه کردن افراد از شخصیت اصلی آنان به منظور برنامه نمودن تازه برمیایند که با راحتی میتواند با دستورات منطبق شوند. در اینجا Katy فرصت دارد که دوباره با شخصیت واقعی خود ارتباط برقرار نماید. به درستی که او میتواند تنها راهنمایی او باشد.



Katy همراه با شخصیت اصلی خویش داخل یک اتاق پر از سرو صدا و فریاد میشود “Monarch programming”




کتی و Katheryn کوچک خودشان را در اتاقی پیدا میکنند که پر از آیینه در اطراف آنها است، کف شطرنجی اتاق کمی روشن و تاریک بوده که نمایندگی از دوگانگی بودن را میکند. این تدبیر و عقیده شطرنجی به شدت برای آنهای که کنترل ذهن را بر عهده دارند مهم شمرده میشود. حقیقت اساسی که انعکاس Katheryn کوچک بر آیینه ها نمی افتد بدین مفهوم است که او اصلا واقعی نیست. ولی یک بخشی از روان Katy میتواند باشد. و دامن Katy با شاه پرک ها آراسته شده است، این یک تذکر قدرتمندی را گوشزد مینماید که او تحت کنترل برنامه های مخفی ایلومناتی میباشد.



آنها همانطور که به آیینه خیره میشوند، Katy با تصاویر زننده و نامطبوع عکاسان مواجع میشود. همانطوریکه او با دیدن آنها هیپنوتیزم میشود شخصیت اصلی او یعنی Katy کوچک متوجه میشود که جهان در اطراف Katy در حال از هم پاشیدن است. ( دنیای درونی برده های شاهی که توسط گردانندگان مخفی ذهن آنان شستشو شده اند میتواند بکلی نیست و نابود و یا دچار تغیر شود.)


بدون کدام چاره ی Katy آیینه مقابلش را میشکند و اتاق را ترک میکند، این عمل وی یک حرکت نمادین را نشان میدهد که او میخواهد از شر کسانی که اورا برنامه نموده فرار نماید.




و زمانیکه او آیینه را میشکند، ما متوجه میشویم که شاه پرک ها از دامن او جدا میشود. یعنی شاه پرک ها نماد مخفی برنامه سازان بوده و Katy نیز در صدد فرار از دست آنان میباشد.



در صحنه بعدی این ویدیو نماها کمی تیز و تیره تر به نظر رسیده و متفاوت تر از صحنه های قبلی که رنگ های روشن و فانتزی در آن استفاده شده بود میباشد. حال ما در مکان نامطلوب سرد قرار داریم. به عبارت دیگر، به نظر میرسد ما از فکر Katy خارج شده و به حقیت برگشتیم. معلوم میشود که Katy کاملا از هوش رفته. او را نشسته در ویل چیر مشاهده میکنیم انگار که تحت مداوای عقلی قرار دارد. ( آیا این مکان برنامه نمودن آنان است ؟)




Katy مانند قربانی گردانندگان مخفی نشان داده میشود که با برنامه نمودن او چی بلایی بر سرش آورده است. او کاملا از خودش دور است. و توسط توت زمینی که در دستانش است کشیده میشود.



نویسنده: جمیل


ادامه دارد...



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160