تلویزیون انترنتی مودلز جشنواره فیشن و فلم را با هشتگ ( ام بی اف دبلیو 2013) پوشش خواهد داد

Posted on at

This post is also available in:

برای برگزاری جشتنواره هشت روزه فرهنگ و هنر امسال, بیش از صد هزار پیشرو صنعت فیشن در مرکز جهانی آن برای اشتراک در هفته فیشن مرسدس بنز (Mercedes-Benz Fashion Week) گرد هم آمده اند. فقط, همه اهل صنعت فیشن در این جشنواره اشتراک خواهند کرد, نه همه کسانیکه میخواهند در آن حضور داشته باشند. در این صورت, علاقه مندان این مناسبت چگونه آنرا دنبال کنند؟ میتوان با استفاده از صفحه تلویزیون انترنتی مودل (Models Web TV) آنرا بصورت بسیار گسترده ای به تماشا نشست. 

این جشنواره از تاریخ 5 تا 12 سپتامبر در بخش هنرهای اجرایی مرکز لنکن (Lincoln Center)پارک دامروسچ(Damrosch Park) شهر نیویورک با ارائه آخرین طرح ها برگزار خواهد شد. این جشنواره سالیانه دوبار در ماهای فوریه(February) و سپتامبر برگزار میگردد. جشنواره سپتامبر امسال با اشتراک نشانهای تجاری مهم جهان فیشن چون  پراجکت رنوی(Project Runway) , تامی هیل فیگر(Tommy Hilfiger), کالوین کلین(Calvin Klein), کاندیلا وناکسیانا(Candela Venexiana) دینس باسو(Dennis Basso) وغیره برگزار خواهد شد. ( برای معلومات بیشتر در مورد این رویداد, اینجاه را کلیک کنید)

با وجود اشتراک تعداد زیاد کارمندان داخلی, صفحه تلویزیونی مودلز(Models Web TV) نیز عکاسان و تصویربرداران را برای پوشش هرچه بهتر و با کیفیت تر این رویداد استخدام خواهد کرد.

Models WebTV

شبکه اصلی پخش ویدیوی صفحه تلویزیون انترنتی مودلز ویدیوهای با کیفیت را از محل نمایش پوشش خواهد داد. و در عین حال صفحه فیس بوک آن عکس های آنرا به نمایش خواهد گذاشت. حساب ما در تویتر(@ModelswebTV) موضوع های مرتبط با این رویداد را با هشتگ(#MBFV) به روز خواهد کرد. تلویزیون انترنتی مودلز یک سازمان مشترک سهم داران فلم انکس و یک شبکه ویدیویی متمرکز بر فیشن است که فلمسازها, طراحان, عکاسان و مودلها میتوانند موضوعهای خود را در آن به اشتراک بگزارند. 

هفته فیشن مرسدس بنز از همکاری تلویزیون انترنتی مودلز و فلم انکس که یکی از بزرگترین شبکه های پخش فلم  در جهان است, سود خواهد برد. در حالیکه شبکه های خبری محلی و تارنماهای خبری معمول بصورت کلی این رویداد را پوشش خواهند داد, تلویزیون انتنتی مودل(Models Web TV) به تولید درونمایه های اساسی شامل ویدیوها و مصاحبه با طراحان در مورد صنعت فیشن  برای علاقه مندان آن خواهد پرداخت. با سیستم پخش که آماده شده است انتظار میرود که تلویزیون انترنتی مودل در بین صفحه های تلویزیونی دارای بیشترین بازدیدکننده در سطح جهان قرار گیرد.  ویرا وانگ(Vera Wang), طراح نیویورکی که به حرفهای فیمینستی و شیوه های معاصر زیبایی عروسانه اش مشهور است, کارهای هنری اش را در صفحه تلویزیون انترنتی مودلز نمایش خواهد داد. 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160