دورنمای سال 2014, رسانه اجتماعی که می پردازد – 42000 فلم در فلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

 

گزینش یک فلم دشوار است, باید بین گونه ها, فلمسازها, هنرپیشه ها و موضوع های متفاوت گزینش کرد. با این وجود فلم انکس به تازگی ساختار تازه ای را ایجاد کرده است که گزینش فلم مناسب را راحت تر میسازد. درست است, بیش از 42000 فلم تا کنون توسط کاربرانی چون شما وارد فلم انکس شده است.

حالا زمان پول درآوری با استفاده از فلم انکس است! ویدیوهای در مورد امتیاز ویژه و رسانه های اجتماعی که پول میپردازند را اینجاه بخوانید, و طوریکه من در مورد پول درآوری و کاربرد تارنمای فلم انکس تشریح میدهم, مرا دنبال کنید.

اگر به دنبال فلم مستند راست و صادقانه ای در مورد گرمایش زمین یا فلم انیمیشن قدیمی بیتی بوپ(Betty Boop)  هستید, ما 42000 فلم داریم که اساسن مورد پذیرش کاربران است, که نه تنها چیزی را که میخواهید میتوانید پیدا کنید, بلکه ویدیوهای اصلی را پیدا خواهید کرد که نمیتوانید در دیگر تارنماها به آنها دست یابید. هر کسیکه به تازگی خود را ثبت فلم انکس میکند, میتواند تلویزیون انترنتی شخصی خود را با استفاده از این فلم ها درست کند, و بصورت کامل یک مجموعه فلم و ویدیوی شخصی را ایجاد کند. اگر علاقه مند سازماندهی فلم ها و پول درآوری آنلاین از طریق تلویزیون انترنتی خود هستید میتوانید اینجاه را کلیک کنید.

تارنمای فلم انکس افتخار دارد که درونمایه های اصیل افرادی چون شما را با خود دارد. نه تنها که ما یک تارنمای حرفه ای را در خدمت شان قرار میدهیم تا اثرهای کاری خود را از آن طریق منتشر کنید, بکله ما همچنین این فرصت را میسر ساخته ایم تا با استفاده از آنچه که انجامش را دوست دارید از طریق تبلیغات آنلاین درآمد کسب کنند. هرباریکه یکی از این 42000 فلم تماشاه میشود, فلمسازها بخش از درآمد آنرا برای تمویل مالی کارهای خود دریافت میکنند. خوشحالیم که این سازه را ایجاد کرده ایم و منتظر آینده نه نشسته ایم. اگر فلمسازید,  به ما یاری کنید تا تعداد ویدیوهای ما به 50000 برسد و با امتیاز ویژه خود درآمد کسب کنید.



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160