سخنرانی سردبیر سازمان ناتو

Posted on at


سردبیر سازمان ناتو در حال صحبت در مورد ماموریت و دیدگاهای این سازمان در یک نشست است. بخش های نظامی و سیاسی ناتو دربرگیرنده بخش های اساسی این سخنرانی است. همبستگی نظامی کشورهای عضو ناتو در یک پیمان زمینه را برای شان بسیار به صرفه تر و موثرتر میسازد تا متحد باشند نسبت به تنها بودن و همچنین قدرتمندتر خواهند بود. در این مورد افغانستان یک نمونه بسیار خوبی است. بعد از حمله دهشت افگنی ایکه در سال 2001 در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد, سبب شد که سازمان ناتو به افغانستان قدم بگذارد و در جریان این ماموریت در کنار هر دو سرباز آمریکایی یک سرباز اروپایی خدمت کردند.



این یک نمونه واضع از ماموریت ناتو است. ماموریت لیبیا نیز یک نمونه خوب دیگر در این مورد می باشد که عملیات در آنجا توسط توسط ایلات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی عضو سازمان ناتو به انجام رسید. این همکاری سبب میگردد که بیشتر زمان صرفه جویی کنند, تلاش کمتری را میخواهد و همچنین در پول مالیه پردازان صرفه جویی میکند. این همچنین مزیت های دیگری نیز دارد که اعضای ناتو را باهم متحده و قدرتمند میسازد. 



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160