رئیس جمهور اباما و حقوق بشر

Posted on at


رئیس جمهور اباما در یک همایش در حال صحبت در مورد حقوق بشر است . در قدم نخست او در مورد نمایشگاه که با همسرش از آن بازدید کرده است و همچنین دفترهای کاری ایکه توسط رئیس جمهور جانسن استفاده میشد, سخنرانی کرد. رئیس جمهور جانس یکی از اشخاصی است که بسیار و بدون توقف تلاش کرد تا بیانیه حقوق بشر را به امضا برساند.



بعد از آن قوانین مهاجرت نیز اصلاح شدند. این قوانین همه مردم را یکسان میدانستند و برای همه فرصت ها و حقوق یکسانی را در جامعه فراهم میکردند. دولت جاری ایالات متحده آمریکا نیز این راه را ادامه میدهد و در پی رسیدن به اهداف بزرگتری در این راه است که بیمه سلامتی عمومی نشان آن است. تاریخ آمریکا تاریخ پیشرفت است, این فقط بخاطر افرادی چون رئیس جمهور جانسن ممکن شده است. نسل نو باید از این روز بسیار بیاموزند.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160