از طلوع آفتاب در فلم انکس با سواد دیجیتالی, بازرگانی جهانی, امتیاز ویژه و پول مجازی لذت ببرید - بخش یک

Posted on at


هر روز صبح در هر گوشه جهان خورشید طلوع میکند و این برای هر آفریده روز دیگری از فرصت ها است. بعضی ها نمیتوانند این طلوع را ببینند, طوریکه در زیر افق به دام افتاده اند, در دیدن این رویداد ناتوان اند. ما همه میخواهیم که دیدگاهای خود را با ملیاردها نفر در میان بگذاریم.


ما همه میخواهیم که به بازرگانی کالا و خدمات بپردازیم, اما بیشتر وقتها در زیر افق با قانونهای محلی, امور جهانی کشورها, دسترسی محدود به فناوری, محدودیت های بانکی وغیره گیر می افتیم.



تارنمای فلم انکس یک شبکه جهانی با کاربرانی از بیش از 245 کشور, جزیره و منطقه جهان است. ما سرگرمی و آموزش فراهم میکنیم و بر اساس موقعیت فلم, مقاله و یا ویدیو تبعیض روا نمیداریم.


با دقت کیفیت درونمایه و قدرت رسانه های اجتماعی را بر اساس نمودار امتیاز ویژه اندازه گیری میکنیم.  


تصویر گالیلیو (Galileo Galilei) اثری از جستس سسترمنز(Justus)  از دانشنامه ویکیپیدیا(Wikipedia)


امتیاز ویژه ناشی از اندیشه دانشمند و پژوهشگر ایتالیایی گالیلیو (Galileo Galilei) (پانزدهم فوریه 1564 – هشتم ژانویه 1642) است. دو سخن جالب از او نقل قول شده است.




  • درک همه حقیقت ها ساده است, فقط باید کشف گردند, نکته مهم اینست که باید آنها را کشف کرد.

  • هر چیزیکه قابل اندازه گیری است آنرا اندازه گیرید, و هرچیزی نیست آنرا قابل اندازه گیری کنید.


زمانیکه ما بهترین کاربران را بر اساس امتیاز ویژه شان دریابیم, آنها را بشکل مالی پاداش خواهیم داد. ما به نشانه های فیس بوک که توسط پسند (Like) و گوگل پلس که توسط(+S) بیان میشود باور نداریم.


به شدت باور داریم که درونمایه ها و رسانه های خوب باید بشکل عادلانه با اندیشه نامحدود در اندازه جهانی مرتبط با ماموریت فلم انکس: سواد دیجیتالی و شهروندی بدون مرز, پاداش داده شوند.  


برای یک مدت زیادی ما به دالر آمریکایی میپرداختیم, اما از روز نخست فوریه پول مجازی را برای پرداخت معرفی میکنیم.


این به این مفهوم است که ما از پایه دالر شروع نمیکنیم, بلکه سهمگیری, ارزش و پرداخت را بر اساس پول مجازی انجام میدهیم و آنرا برای نگهداری عدالت جهانی, و سامانه پاداش دهی نامحدود روی دست میگیریم.



این حقیقت است که با دالر آمریکایی محدودیت دسترسی به بانکهای سنتی و سازمانهای مانند پی پل(Paypal)  که ناحیه های محدودی از جهان را پوشش میدهند و فقط به یک تعداد محدود کاربران که حساب بانکی دارند سود میرسانند, وجود دارد.



About the author

160