ورزش و فیشن. داستان یک عشق بزرگ - بخش دوم

Posted on at


نمونه های زیادی وجود دارد که چگونه طراهای مطرح فیشن با استفاده از پوشاک ورزشی عشق خود خود را بیان میکنند.


ما همه اتحادیه های استیلا مک کارنی(McCartney) یا یوجی(Yoji) و آدیداس(Adidas)  را میشناسیم که به حیث سازمانهای موفق پوشکاک ورزشی و فیشن عرض اندام کرده اند.


بیش از آن, همکاری استیلا مک کارنی و آدیداس هر فصل در هفته فیشن لندن نمایش داده میشود که یکبار دیگر علاقه به پوشاک ورزشی در سطح جهان را نشان میدهد.



در بین دیگر همکارهای موفق الکساندرا مک کوین(Alexander) , پوما(Puma), اسپیدو(Speedo), جونیا واتانب(Junya Watanabe), کاواکوبو(Kawakubo), فرد پری(Fred perry), مارک جاکبز(Mark), وانز(Vanz), جان وارواتوز(Varvatos) و کانورز(Converse) قرار دارند. همه آنها موفق بوده اند.


حالا به حیث یک طراح به این باور رسیده ام که پوشاک ورزشی اثرگذاری بیشتری نسبت به فیشن های تجملی دارند بیشتر و بیشتر به نشان های پوشاک ورزشی علاقه نشان داده میشود. به برنامه های تازه رف سیمونز(Raf), ریک اوینز(Rick) برای آدیداس و یا مجموعه ریکاردو تیسی(Tisci) برای نایک(Nike) که از پیش شروع شده اند و به زودی در فروشگاهای  نایک در دسترس خواهند بیندیشید.



هفته فیشن رک اوینز (Rick owens)در بهار و تابستان سال 2014 در پی اف دبلیو, زمانیکه به اساس زندگی ما جریان می یابد و طرح های فیشم هر روزه رسمی تر و رسمی میگردند و پوشکاک ورزشی جای بیشتری را در کمدهای ما میگیرند. چقدر عالی است که همزمان احساس باسلیقه بودن و راحت بودن کنیم.




About the author

160