اندیشه مهم و جادویی برای آموزش و فراگیری دیجیتالی - بخش دوم

Posted on at


بیشتر این چیزها را قبول دارم, که تمام اشکال هنر به پشت کار و تمرین نیاز دارند, اما به باور من این مزیت ها را فقط میتوان در هنر جادوگری یافت: شما در حالیکه هیچ چیزی در مورد جادو نمیفهمید, بعد از یک ساعت تمرین, شما خواهید توانست که با اجرای یک ترفند 99 درصد مردم جهان را شگفت زده کنید. این چقدر عالی است؟


به این بیندیشید که چند ساعت تمرین ویولین ضرورت است تا شما بتوانید 99 درصد مردم جهان را متحیر کنید... همای طوریکه هنر جادوگری به پشت کار و تمرین ضرورت دارد, پاداشهای بزرگی را نیز در خود دارد که بزودی اعتماد به نفس دانش آموزها را افزایش میدهد.



جادو, اجراکننده را نیز با تماشاچیان درگیر میکند. جادوگران باید هنر داستان گویی را به خوبی هرچه تمام تر بدانند( گفتگویی یا بدون آن) که بر مهارت های ارایه شان می افزاید.


بلاخره و شاید مهمتر از همه اینست که آموختن جادوگری دانش آموزها را فرصت خواهد داد تا در یک سطح مناسب شک گرایی در مورد واقعیت گرایی دیدگاهای شان قرار بگیرند. جادو و فنون عمیقش, موضوع های را آشکار میکند که خلاف آنچه به نظر میرسند, واقعیت دارند. به اساس ذهن مغشوش که انسان ها دارند به آسانی میتوانند فریب بخورند.


http://www.sleightsofmind.com/about-the-book/


ما به تدریج به شناسنده های خوب نمونه ها و پیش بین ها تبدیل شده ایم, اما این دو مهارت بزرگ نیز نکته ضعف های بزرگ محسوب میگردند. لطفا این نمونه هار را ببینید.


آموختن جادو دانش آموزها ار یاری میرساند که مهارت اندیشه انتقادی خود را توسعه دهند, که این خود به دیدگاه من یکی از مهم ترین مهارت های است که دانش آموزها باید داشته باشند. ما در یک جهان با رشد سریع معلومات و اندیشه انتقادی زندگی میکنیم.



نیکولاس هرون(Nicolas Heron)


بعد از بحث با آقای فرانسسکو رولی به یک مقاله ای از پروفیسور ریجاردوایزمن(Professor Richard Wiseman) روان شناس در دانشگاه هارتفورتشایر(Hertfordshire) سری زدم. او در این مورد یک مطالعه ای انجام داده است. به اساس مطالعه او یک ساعت آموزش در یک مدرسه آموزش جادو برای یک گروه دانش آموزهای 10-12 ساله کاراتر و موثر تر از آموزش در صنف های عادی است. http://www.dailymail.co.uk/news/article-1054671/And-maths-magic-tricks-Harry-Potter-style-lessons-boost-childrens-confidence.html



About the author

160