زندگی من بحیث یک موج سوار: مصاحبه با ایزی پاسکووتز

Posted on at


مصاحبه با ایزی پاسکووتز(Izzy Paskowitz)  از باشگاه بهبود موج سوار ها


در دوره بیست ساله با یک گروه موج سواری بنام بهبود موج سوارها آشنا شدم که کودکان را برای موج سواری به بالمر, نیو جرسی (Balmer New Jersey)  میبرند.


شش سال پیش بشکل آنلان خود را ثبت نام کردیم تا به بچه شانزده ساله خود دوستین سوینی(Dustin Sweeney)  را شامل دروه موج سواری در باشگاه بهبور موج سوارها کنم.



پیش از اینکه به شما بگوینم که این چگونه زندگی مرا تغیر داد, لطفا ویدیوی بالا را در مورد ایزی پاسکوویتز (Izzy Paskowitz)و علاقه او برای زندگی و باشگاه موج سواری که زندگی خانواده سوینی را تغیر داده است تماشا کنید.


 


طوریکه در مصاحبه علاقه ایزی(Izzy)  برای زندگی آشکار است, زندگی او بیش از این جالب است. کتاب خراشیدن افقها کار مشترک مستعار نویس آقای دنیل پیسنر(Daneil Paisner)  و ایزی (Izzy)  میباشد که انتشارات آمازون در در موردش چنین نوشته است:


" ایزی(Izzy)  به پرورش غیرمعمول خود و علاقه تمام زندگی اش به ورزش که به پیشینه خانوادگی او برمیگردد نظر می اندازد.



بحیث فرزند چهارم یک خانواده با پیشینه موج سواری, ستاره موسیقی راک و ساحل گردی,او بطور بی نظیری ویژگی های لازم برای درخشش در ورزش موج سواری در دوران کودکی را دارد.


  او جوان بی پرواییست که این بی پروایی تقریبا به هزینه سلامتی اش و یک حس بلوغ در خودش و اهدافش تمام میشود که تجربه اش در این زمینه میتواند زمینه خوبی برای دیگران باشد.




About the author

160