فیلم انکس و پیشرفت های چشم گیر

Posted on at


فیلم انکس یک سایت اجتماعی است که در مقابل تمام سایت های اجتماعی که من استفاده نمودم به عقیده ی من دل چسب و مفید میباشد,این سایت با داشتن محیط کاری جذاب و دل نشین جز من شاگردان زیادی را به خود جلب نموده,روزانه با مشکلات زیادی که دارم باز هم علاقه مندی به اشتراک در این صنف و نوشتن مقالات زیبا دارم.من و دوستانم مریم,نیلاب و هما هرروز مقالاتی مینویسیم یا اگر خواسته باشم به زبان ساده تر بگویم بین هم به رقابت میپردازیم٬ زمانی که مقالات خویش را به استاد میدهیم روز بعد منتظر لحظه ای هستیم تا نتیجه ی تلاش و کوشش خویش را ببینیم تا استاد نظر خویش را در رابطه به مقالات ما بدهد.با شنیدن واژه ی برترین و عالی ترین مقاله ی امروز از استاد و معرفی نویسنده ی آن در پوست خود نمیگنجیم.



این رقابت مثبت بین من و دوستانم و همچنین یادگیری موضوعات جالب و مفید دیگری برایم مرا در یادگیری و اشتراک وتداوم این صنف به شور میاندازد,حال با ساختن حساب کاربری جی میل و فیلم انکس بسیار خرسندم که از این به بعد میتوانم من هم همانند تمام کسانی که در این سایت های اجتماعی فعالیت دارند. من هم فعال باشم,زمانی که گاهی مشکلاتی را میبینم دوست دارم بنویسم,روزهای کثیری بود که با موضوعات جالبی برمیخوردم که حس نوشتن را در وجودم دو برابر میکرد. موضوعات و صحنه هایی همانند افراد معتاد,خشونت علیه زنان,پیشرفت های چشم گیر جوانان,همه و همه را میتوان دلیل علاقه ی من به نوشتن دانست.


من در مکتبی درس میخوانم که شاید خیلی ها حتی اسمش را نشنیده باشند ولی نمیخواهم قلو کنم٬ زیرا این مکتب با داشتن شاگردان کم باز هم شاهد موفقیت های زیادی بوده.فکر کنم با حاشیه روی هایی که کردم کمی از عنوان مقاله ام دور شدم ولی با فیلم انکس میتوان پیشرفت کرد که پیشرفت های علمی مثال خوبی است.



من اگر خواسته باشم خودم را نسبت به روزهای اول که در این صنف اشتراک کردم مقایسه کنم به قول معروف"زمین تا آسمان فرق کرده ام",روز اولی که در این صنف اشتراک کردم با کوشش های زیادی هم که میکردم نمیتوانستم راحت آنچه در ذهن دارم بنویسم ولی حالا به ساده گی میتوانم مقالات زیبایی بنویسم.


مهم فقط مقاله نویسی نیست اینکه میتوانم در سایت های اجتماعی فعالیت کنم و با افراد زیادی در ارتباط باشم,از افکار زیبایشان استفاده نمایم.در زنده گی آموختم از فرصت هایی که برایم ممکن میشود استفاده ی اعظمی نمایم حال فیلم انکس هم برایم فرصتی است تا به موفقیت و پیشرفت برسم.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه مېرمن حیاتی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MirmanHayatiHighSchool/blog_post


مرسل



About the author

MirmanHayatiHighSchool

Mirman Hayati High School is one of the historical schools of Herat, Afghanistan. It was established in 1340 (1961). This school is located in the center of Herat city, on Shahid Mirwais 28 Street. It has 1,810 students in two shifts and 50 teachers. This school was first reconstructed by…

Subscribe 0
160