جستجوگرهای فنی در مقابل جستجوگرهای بازاریابی - چی تفاوت وجود دارد. -بخش دوم

Posted on at


جستجوگرهای بازاریابی


جستجوگرهای بازاریابی به فردی میماند که در بخش های بازاریابی موضوع ها, قابل مشاهده بودن آنها و مرتبط بودن شان فعالیت میکنند.


جستجوگرهای بازاریابی در مقابل راهبرد محتوایی, راهبرد بر اساس کلید واژه ها را در اختیار شما میگذارد و به شما این اجازه را میدهد که آنرا بر اساس یک سری کلید واژه های بهینه شده درجه بندی کنید. آنها وارد هر صفحه میشوند و محتوای آنرا تحلیل میکنند طوریکه شما میتوانید موقعیت کلید واژه ها را در آن به خوبی ببینید.



اگر آنها در یک سطح ضعیف قرار داشته باشند جستجوگرهای بازاریابی شما را با نکات و ترفندهای آشنا میکنند تا آنها را غنی تر بسازید.


همچنین میتوان فردی را پیدا کرد که مواظب پیوندهای تارنمای شما باشد تا با تمرکز در عوامل غیرفنی درجه بندی گوگل, آنها در یک سطح گسترده تری در شبکه پخش گردد. جستجوگرهای فنی این موارد را تحت کنترل دارند. هردو بطور یکسان مهم اند.


کسانیکه مرا بطور شخصی میشناسند, آگاهند که من از هر دو استفاده میکنم, اما دوست دارم که جستجوگرهای بازاریابی را عرصه کاری خود قرار دهم.



از زمانیکه کار خود را با جستجوگرهای و رسانه های اجتماعی شروع کرده ام و از سیستم های مدیریت محتوا مانند worpress استفاده میکنم هرگز ضرورت به استفاده از مجموعه مهارت های خود نداشته ام.  جستجوگرهای و یافته های خود در این مورد را در جریان هفته های آینده بیان خوهم کرد.



About the author

160