نامه ای به پیامبر گرامی اسلام (ص):

Posted on at


نامه ای به پیامبر گرامی اسلام (ص): 


با سلام ودرود فراوان به پیامبر نور ورحمت ،آن پیامبری که با بهار دلها یعنی قرآن کریم مبعوث شد.


چراغ روشنی را بر جهان اسلام بیافروخت که توانست ظلمت و تاریکی را از بین ببرد .


واقعاً ای پیامبر گرامی تو بودی که در جهان دگرگونی را پدید اوردی نیکی را بر بدی ،سخاوتمندی را بر سخت گیری و عدالت را بر بی عدالتی وبی انصافی ترجیع میدادی .وبا معجزه ئ عظیمت یخ کفر وشرک را آب کردی وزمستان سرد وخشک جاهلیت رابه بهار سرسبز وخرم ایمان واسلام مبدل ساختی وبرای مسلمانان جهانیان قرن ها رحمت ،عدالت وخوشبختی را به ارمغان آوردی.


وحال بر ماست تا از سیرت پاکت به درستی استفاده کرده و سرمشق خویش قرار دهیم واز روز میلادت به خوبی تجلیل کنیم تا باشد که در روز محشر به نزد تو خجل زده نباشیم .


آری!طوریکه شاهدهستیم در ماه ربیع الاول محافلی به خاطر تجلیل از ولادتت , ای سرور کاینات حضرت محمد مصطفی (ص)در سراسر جهان بر گزار می گردند ،طوریکه در حدیثی آمده است شما پیامبر گرامی اسلام روز میلاد تان را روزه می گرفتید .


ودر حقیقت هر لحظه وهر دقیقه از زنده گی پیامبر عظیم اسلام (ص) برای ما امت مسلمه درس است ، پند است واندرزاست ونشانه های روشن وواضع در راه ماست که اگر به این نشانه ها توجه صادقانه ومخلصانه صورت بگیرد یقین بر این که هرگز امت مسلمه به بیراهه نخواهد رفت .


وهمان مجد وعظمت وشکوه که در ابتدا اسلام نصیب امت مسلمه گردید امروز هم نصیب مسلمین میشود به آنکه سیرت وحیات نبی اکرم (ص)الگو وسرمشق زنده گی خود قرار دهند وبر آن صراط قدم بردارند.


قرآنکریم میفرماید:«که سر مشق شما مومنین رسول خداست وچه سر مشق نیکی است .


پس ای رسول گرامی اسلام با تمام وجودم دوستت دارم ،وبه امید دیدارت زنده ام وزنده گی می کنم  اگر چه هر قدر وصفت را کنم کم است ؛چرا که وصف کاملتان را خداوند پاک کرده است و بس. 


نویسنده:راحله (محمدی)



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160