جلسه هفتگی خبری کاخ سفید

Posted on at


این ویدیو نشانگر نشست خبری هفتگی سخنگوی کارخ سفید است که با ابراز همدردی ایالات متحده آمریکا با مردم ترکیه در مورد انفجار معدن در آن کشور که سبب کشته شدن و زخمی شدن صدها نفر گردیده است. سپس او به پرسش های در مورد بحران اکراین پاسخ داد که امروزه تمام جهان را به خود مصروف کرده است و به یک موضوع بسیار پیچیده تبدیل گشته است و یک موضوع مهم برای آمریکا و متحدان آن می باشد.



بیمه صحت که ملیون ها نفر را در سرتاسر آمریکا تحت پوشش قرار خواهد داد موضوع دیگی بود که مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت. ایالات متحده آمریکا در یافتن دختران ربوده شده در نایجیریا توسط یک گروه دهشت افگنی با توجه به اهمیت و پیچیدگی موضوع همکاری خواهد کرد. اسرائیل, امنیت آن و جمهوری خواهان موضوع های بعدی بودند که مورد پرسش و پاسخ قرار گرفتند.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160