فن آوری٬ رسانه های اجتماعی و فلم انکس

Posted on at


امروزه انسان ها برای سهولت خویش و آسانی کار از تکنالوژی های متعددی استفاده مینمایند,در زمان های قدیم انسان ها برای ارتباط برقرار کردن با دیگر اشخاص و دوستان دچار مشکلات فراوانی میشدند٬ و برای فرستادن پیغام و حتی حرف های مهم باید مسافت زیادی را با چهارپایان طی نموده و در راه با خطرات زیادی مواجه میگردیدند. انسان از این مشکلات و سختی ها به وجد آمده و تصمیم به ساختن وسایل و چیزهای بهتری برای برقراری ارتباط شد.این تلاش و کوشش آنان با اختراع تلفن به موفقیت انجامید با تلفن بسیاری از مشکلات آنان ترفیع شد ولی باز هم به اختراع این وسیله ی ارتباط اکتفا نکرده و به فکر اختراع دیگر چیزها شدند.



با امدن اینترنت ارتباطات رنگ دیگری به خود گرفت و حتی دیگر کسی برایش مسافت مهم نبود زیرا با وجود اینترنت میتوانستند٬ به راحتی از هر گوشه کنار دنیا همدیگر را ببینند ولی باز هم در سدد پیدا کردن و یافتن راه های مفید تری برای پیشرفت های علمی خویش شدند.از جمله تولز های مهم اینترنتی برای برقراری ارتباط میتوان فیس بوک٬ اسکایپ,لینک این,جی میل و گوگل پلس را نام برد ولی سایت های مفید دیگری هم میباشند که به تمام مردم کمک نموده تا سطح علمی خویش را بالا ببرند.



از تمام این حرفها که بگذریم میرسیم به رسانه ی اجتماعی که برای من خیلی دل نشین و مفید است. چون حال در مرحله ی ابتدایی آموزش این رسانه ی اجتماعی هستم ولی باز هم روز به روز بیشتر علاقه مند به یادگیری آن هستم٬ زیرا به وسیله این رسانه موثر و مفید اجتماعی میتوانم آنچه در ذهن دارم را به رشته ی تحریر بگیرم.همیشه در ذهنم مطالب و عناوین زیادی بود که دوست داشتم در رابطه با آن بنویسم حال میتوان مطالب دل چسب زیادی را بنویسم و همگان بخوانند در کنار اینکه سطح علمی خویش را ارتقا میدهم و هم چنین در مقابل زحمتی که میکشم در آمدی داشته باشم.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه محجوبه هروی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool/blog_post


پریسا



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160