فیلم انکس و من

Posted on at


این هفته خواستم تا گزارش هفته وار خود را متفاوت تر از هفته های قبل بنویسم,در صنف با شاگردان صحبت کردم و هرکدام نظریه ای در رابطه با این سایت اجتماعی داشتند,عنوان مقاله را باز هم متفاوت تر از قبل "من و فیلم انکس" انتخاب نمودم.


شاگردان از هرگوشه صنف نظری در رابطه با فیلم انکس داشتند,کائنات یکی از شاگردان صنف دوازدهم مکتب میرمن حیاتی گفت:من تا به حال در چنین کورس های آموزشی شرکت نکردم,ولی با شرکت کردن در این صنف علاقه مندی ام به نویسنده گی زیاد شده از اینکه کسی هست تا مقالاتم را بخواند و بعد از خواندن آن نظرش را در رابطه با مقاله ام بگوید,در ادامه ی حرف های کائنات کوثر شاگرد فعال دیگری گفت:انسان در زنده گی خویش با فرصت های طلایی زیادی رو به رو میشود,استفاده ی بهینه و مطلوب خود شاهکاری است تا از هر لحظه ی زنده گی خویش استفاده نماییم و من تا به حال در کورس هایی همانند ریاضیات,زبان و غیره شرکت نمودم برای رفع مشکلات دروس خویش اما این کورس متفاوت تر از کورس هایی که من تا به حال شرکت نمودم است و با یاد گرفتن موضوعات خوب و دل چسب,علاقه مندی من را در اشتراک در این صنف افزایش داده است.



شاگرد دیگری از گوشه ی از صنف سخنش را اینگونه آغاز کرد که با وجود مشکلات اقتصادی زیاد در کشورمان با اشتراک در چنین صنوف میتوان برخی از مشکلات اقتصادی خویش را ترفیع نمود و با کوشش های زیاد میتوان این درآمد را بیشتر نمود.


همین طور که در بالا ذکر نمودم برگذاری این صنوف آموزشی در مکاتب و آموزش فیلم انکس. دیگر رسانه ها به شاگردان, بسیاری از مشکلات آنان را حل نموده و برای کسب امتیازات بیشتر تلاش های زیادی مینمایند.فیلم انکس حال با محیط جدیدش روزبه روز کاربران زیاد تری جذب مینماید و شاگردان زیادی در مکاتب بزرگ در هرات در حال آموزش و یادگیری آن هستند.


مکتب میرمن حیاتی هم هفته ای را که گذشت با راجستر نمودن شاگردان در این سایت های اجتماعی وآموزش کار با سایت اجتماعی فیلم انکس و نوشتن مقالات در این سایت نمود.این رسانه ی اجتماعی با بهره دادن به کاربران خویش و ارتقا دادن سطح علمی شان یکی از سایت های مفیدی است که میتوان آن را به وضوح یاد نمود.



زنده گی انسان تشکیل شده از شکست ها و موفقیت ها,در شکست ها نباید ناامید شد و در موفقیت ها نباید مغرور,برای رسیدن به هدف خویش باید تلاش نمود و با هر زمین خوردن بار دیگر باید مستحکم تر ایستاد و مقاومت نمود,از فرصت های پیش آمده باید استفاده نمود و هر فرصتی در زنده گی زمانی است برای خود سازی,به خود باور داشتنو بدست آوردن موفقیت.رازهای موفقیت دیگران را باید ذره بینی سنجید و جستجو نمود و در زنده گی باید بهترین الگو را برای خویش انتخاب نماییم تا در زمان پایان عمر افسوس لحظه های رفته را نخوریم,اگر تا به حال موفقیتی نداشتیم باز هم میتوانیم برای بدست اوردن موفقیت تلاش نماییم طوری که میگویند"ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است"این ضرب المثل عامی است خطاب به کسانی که خوابند و زنده گی را به صورت تکراری و بدون کدام تغییر و تحولی پیش میبرند.



و این بود حرف های مرسل شاگرد صنف دهم.


بیاید برای پیشرفت و ترقی در زنده گی خویشتن تلاش را سرلوحه تمام کارهایمان قرار دهیم و بذر امید و پیروزی را در دل هایمان بپرورانیم٬ زیرا ما میتوانیم به انچه میخواهیم برسیم,شعار شاگردان مکتب میرمن حیاتی چیزی نیست جز این جمله ی زیبا"ما هم میتوانیم".


برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه مېرمن حیاتی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MirmanHayatiHighSchool/blog_post 



About the author

MirmanHayatiHighSchool

Mirman Hayati High School is one of the historical schools of Herat, Afghanistan. It was established in 1340 (1961). This school is located in the center of Herat city, on Shahid Mirwais 28 Street. It has 1,810 students in two shifts and 50 teachers. This school was first reconstructed by…

Subscribe 0
160