بازی استقلال در مقابل سنگر...

Posted on at


در جدول مسابقات تیم بانوان استقلال بعد از مسابقه دادن در مقابل بانوان عدالت که نتیجه 1-1 مساوی گردید در مسابقه دومی تیم بانوان استقلال در مقابل تیم بانوان سنگر قرار گرفت.


در مسابقات قبلی که بخاطر روز زن برپا شده بود زمانیکه بانوان استقلال در مقابل بانوان سنگر قرار میگرفت یک حس سترس برای بازیکنان پیش آمده بود زیرا سنگر تیمی بود که دو سال پیش قهرمان مسابقات بانوان کابل گردیده بود اما در مسابقات گذشته در مقابل بانوان استقلال در سیمی فاینل بازی را دو بر یک به استقلالی ها واگزار کردند که زننده گول ها عادله نظری و مونا امینی بود.



اینبار تیم بانوان استقلال با قوت زیاد وارد میدان شدند زیرا یقین داشتند که مانند بار دیگر میتوانند تیم بانوان سنگر یا بانوان قهرمان مسابقات را شکست دهند که همینطور نیز شد بانوان استقلال بانوان سنگر را با حمایت مربی تیم, استاد امین امینی و آمدن رییس تیم آقای ابراهیم محبوب و با روحیه دادن بازی کنان توانستند که سنگر را 9 در مقابل 0 شکست دهند.


بازیکنان تیم استقلال جمعآ 18 نفر میباشد که 11 نفر بازیکن در داخل میدان قرار دارد و بقیه پشت خط,بازیکنان داخل میدان عبارت بودند از:دیبا صدیقی,فرشته شخمیری,عادله نظری,مونا امینی,یاقوت عنابی,زهره فقیری,ستاره سعیدی,فرخنده یوسفی,یاسمین حیدری,حلیمه امیری و اسما ابراهیمی بودند که تمام بازیکنان به بسیار خوبی درخشیدند و توانستند که تیم سنگر را به راحتی از پا در بیاورند.



زننده گول های مسابقه:مونا امینی 3 گول, زهره فقیری دو گول, عادله نظری 1 گول, یاسمین حیدری 1 گول ستاره سعیدی 1 گول و اسما ابراهیمی همچنان 1 گول زدند.


تیم استقلال سعود کرد به مرحله بعدی در مقابل تیم بانوان (همبستگی) که به امید پروردگار و حمایت آقای ابراهیم محبوب و تشویق مربی (امین امینی) انشالله میتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و همزمان مسابقات لیگ بانوان کابل مسابقات لیگ پسران کابل نیز آغاز گردیده است پس به امید قهرمانی تیم پسران و دختران استقلال کلب.



 


نویسنده:اسما ابراهیمی



160