سه مرحله تولید و پندهای در مورد فرآیند ساخت فلم کوتاه شما, با مارک کاکزویسکی - بخش دوم

Posted on at


نقشه کاری – نقشه کاری به مجموعه تصویربرداری این فرصت را میدهد که موقعیت های تصویربرداری شانرا تعین کنند.


همچنین برنامه ریزی های نورپردازی و حرکت شخصیت ها را به شما فراهم میکند. من این برنامه ریزی ها را با یک برناه " الف چهار" انجام میدهم, بعدا از بالا حرکت هنرمندان, دوربین تصویربرداری و تنظیمات نورپردازی را نظاره میکنم.



کارکنان – انتخاب کارمندان پسندیده برای فلم بسیار مهم است. بحیث یک کارگردان این بسیار مهم است که کم توجهی نکنید, زیرا شما در موقعیت قرار دارید که بهترین اجرا را از هنرمندان خود بدست آورید.


در این میان باید با هنرمندان بدون نگرانی کار کنید. این وظیفه مجموعه تبلیغات است, اگر شما از مجموعه خوب تبلیغات برخوردار هستید, بعدا باید روی دسته بندی هنرمندان کارکنید و همه را در جاهای مناسب شان برای روز تصویربرداری تنظیم کنید.


یک مجموعه خوب تصویربرداری بارهای تغیرهای تصویربرداری را کوتاه میکند. کارمندهای کافی برای تصویربرداری راحت بسیار حیاتی اند.


 


گزینش هنرمندان – زمان که از بودجه کافی برخوردار نیستید این روش میتواند به خودی خود یک دشواری باشد. در بعضی فرصت ها واقعا خوش بخت بودم که با هنرمندان بزرگی کار میکردم که واقعا میخواستند که فلم به موفقیت های بزرگی برسد.


همچنین با هنرمندانی کار کردم که با این احساس کار میکردند, در حالیکه فقط هزینه ها پرداخت میشد, شما را با تحفه های خود در روز تصویربرداری خوشحال میساختند.


هرجاییکه فرد مناسب را ببینم او را برمیگزینم, بعد متن را مطالعه میکنم و باز او را زنگ میزنم تا مطمئن شوم که بهترین گزینش را انجام داده یم.


برای هزینه های حمل و نقل, میتوانید کسانی را بیابید که هم نقش آفرینی شان و هم وسایل حمل و نقل شان هردو رایگان اند.




About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160