فیلم انکس و چهره ی جدید آن سهولتی برای کاربرانش

Posted on at


فیلم انکس این رسانه ی اجتماعی با داشتن فضا و محیط خوب کاربران زیادی را به خود جذب کرده است,تمام کسانی که از این سایت اجتماعی استفاده میکنند به علت مفادی که از این سایت و رسانه ی اجتماعی بدست میآورند دل چسبی بیشتر به این رسانه ی اجتماعی نسبت به دیگر رسانه ها نشان میدهند,برای وضوح این جملاتی که در بالا ذکر نمودم میتوان با دیدن محیطش تفاوت های عمده و اساسی آن را نسبت به دیگر رسانه ها و سایت های اجتماعی دانست,افزایش چشم گیر کاربرانش خود دلیلی قطعی از تفاوتش بادیگر سایت هاست.


فیلم انکس حال دیگر نامی آشناست که بیشتر اشخاص با آن آشنایی دارند و عده ی کثیری کار با محیط کاری آن را به راحتی آموختند و حال با کوشش های زیاد در آن مشغول به فعالیت میباشند.این سایت اجتماعی برای سهولت کار کاربرانش یک سلسله مزایایی را روز به روز بر خود افزوده و این سهولت ها و قرار دادن راه های آسان و مفید رضایت کاربرانش را نسبت به خود جلب مینماید.اگر خواسته باشیم به صورت مثال هم چند نمونه از سهولت هایش را بیان کنیم میتوان بیت کوین را نام برد. و حال این سایت قادر به این است تا در مقابل زحمت کشی و تلاش کاربرانش پاداششان را با استفاده از این سیستم سکه ای برآورده سازد.



اگر خواسته باشیم تعریفی از بیت کوین داشته باشیم میتوان این تعریف را با واژه ی کوتاه و مفیدی به پایان انجامید "پول مجازی" که پرداخت آن به صورت آنلاین صورت میگیرد.بیت کوین را میتوان یکی از عمده ترین سهولت های جدید این سایت دانست.ولی کارت های امازون یکی دیگر از خلاقیت های این سایت اجتماعی میباشد که با استفاده از کارت های هدیه ای امازون میتوان به انچه علاقه داریم به صورت آنلاین دسترسی داشته باشیم و خریداری کنیم و نهایت استفاده از فیلم انکس و کارت های هدیه ای امازون را نماییم.



فیلم انکس با ایجاد کردن سیستم سکه ای یا بیت کوین تغییر عمده ای نموده و کاربرانش با دلگرمی زیادی تری در آن فعالیت مینمایند.


مکتب محجوبه ی هروی در ادامه ی سلسله فعالیت های مفید خویش در بخش آموزش فیلم انکس ودیگر رسانه های اجتماعی به شاگردان,شروع به ثبت شاگردان در این سایت های اجتماعی کرد,شاگردان به صورت فعال آغاز به نوشتن دل نوشته ها و مقالات خویش در این سایت اجتماعی و اشتراک گذاشتن آن در دیگر سایت هانمودند.این هفته هم با نوشتن مقالاتی با عناوین مختلف,متفاوت از هفته های قبل مانند طعم شیرین موفقیت,نویسنده:سونیلا,زنده گی من متفاوت از دیگران,نویسنده:صدف,هوای هرات و بوی دلنشین صلح,نویسنده:سحر فضلی,پدر و مادرم مشوق های زنده گی ام,نویسنده:مسعوده و ده ها مقالات دیگر با عناوین زیبا و نویسنده گان سخت کوش را کرد.



شاگردان مکتب محجوبه هروی هم با فعالیت در این سایت اجتماعی میخواهند از جمله فعال ترین اشخاص باشند,به امید موفقیت روز افزونشانم


برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه محجوبه هروی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool/blog_post


صدیقه رضایی



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160